Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Det ble slutt i sommer, men tiden etter har vært så mye bedre. Vi prater som de beste kjærestene og på soverommet har det dampet. Hvorfor det? Det er fortsatt slutt og alt det der, men jeg ønsker oss sammen igjen. Nå har jeg gjort meg kostbar og sagt at vi ikke kan ha det slik mer for det sliter på meg. Bør jeg fortsette som før, eller la han se at jeg klarer meg uten han? Menn liker jo å jakte på partneren, så hvis jeg er tilgjengelig hele tiden så jakter han jo ikke. Jeg er så i tvil hva jeg bør gjøre her nå. Hvis vi fortsetter som før så kan det jo være vi blir sammen igjen, men det kan og skje at vi ikke blir. Hvis jeg gir han opp nå så kan han jo finne ei ny. Hva ville dere gjort her?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hvis dere fortsatt knuller sånn at det "damper" på soverommet, vil jeg ikke akkurat si at forholdet har tatt slutt. Hvorfor ikke bare fortsette? Bare en myte at menn har som instinkt at de skal "jakte". Noen få er kanskje sånn, men absolutt ikke de fleste.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Men han sier det err slutt og at han ikke ønsker å være i forhold med meg. Er der jeg sliter selv, trist når han sier slik, men jeg er god nok i senga.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Undersøkelser viser, tro det eller ei.. at menn tenner mest på kostbare og litt pripne damer. De som spriker i øst og vest og tar iniativ er stas å snakke om på guttekveldene og leve med en stund. Men menn mister fort lysten på slike kvinner da det ikke er naturlig for deres natur å få frukta i hånden uten litt "klatring". Faktisk var menn som fikk så mye de ville hjemme minst like utro som de med damer som knep igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Og jeg har lært at man skal ta "undersøkelser" med en stor klype salt, spesielt når resultatene ikke viser seg å stemme med de erfaringene man selv og ens venner har gjort seg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Jepp. Men statistikk er statistikk. Noen undersøkelser er mer seriøse enn andre.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Det finnes mye misvisende og direkte feilaktig bruk av statistikk, så enkelt er det nok ikke. Og noen undersøkelser er opplagt mer seriøse enn andre. Den ovennevnte hører trolig ikke til dem.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Dytter litt igjen. H.I her. Jeg lurer på hva dere ville gjort i samme situasjon. Jeg har veldig kjærlighetssorg oppi dette her, og det er derfor jeg utsletter meg selv ved å vise meg så svak. Jeg vil ikke være svak, men er redd jeg mister han. Jeg håper jo at jeg ikke mister han ved å vise avstand. Det er et vanskelig valg. Hvordan få en mann interessert igjen?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Hvorfor ble det slutt? Han tror sikkert du bare er med på en sexdeal eller noe? Siden dere fortsatt er slutt og har sex. Er vel ikke så uvanlig det.. Da får man jo dekket de behovene og vet at det funker med den man ligger med,.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 Vel, du gjør deg jo veldi tilgjengelig for ham og akkurat det syns han nok er helt greit. Dere har sex sammen og du kan ikke kreve en dritt av ham for han har jo i tillegg sagt i fra at han ikke ønsker og være i et forhold med deg. Så hva gjør han når han ikke er med deg? Ute på byen, gutteturer osv?? Mulighetene er store for at han har seg med andre i tillegg til deg, for han er jo ikke utro siden dere allikevel ikke er sammen... Denne karen får både i pose og sekk. Siden det ble slutt for så pass kort siden så er det ikke sikkert at han ønsker og ha noe forhold til noen andre heller. Men han får jo masse sex av deg så dermed så har nok han det helt greit. Men hva med den dagen da han finner seg en kjæreste? Kommer du til og takle det? Sånn som jeg ser det så ser han på deg som greit alternativ til sex, han er fornøyd siden han får den sexen han ønsker uten noen former for forpliktelser, du kan ikke kreve noenting fra han! Det er sikert lett for meg og si men; kom deg bort fra han og kom deg over ham, jo fortere du gjør det jo bedre. Du kommer garanter til og finne deg en super mann som fortjener og forguder deg;) Sånn som dere har det nå kommer dere uansett ingen vei. Du vil ha et forhold det vil ikke han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå