dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Hvilke øy velger man? Jeg leter etter tur til meg og mannen. Lurer på om disse øyene er litt for små for oss, virker ikke som det er så mye å finne på, men er jo drit fint der da! De fleste drar vel dit for å sole seg og bade. Noen tips?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2010 mAldivene...
Guttemamma75 Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Jeg har vært der og som du selv påpekte - mange av øyene er veldig små og tilbudene er begrenset. Jeg var der på dykkerferie og hadde nok syntes det var kjedelig nokså kjapt om jeg ikke hadde den aktiviteten å holde på med.. Øyene er jo nydelige og det er så idyllisk som bare det - er du typen som liker å ligge på stranda i 2 uker og lese i en bok mens du slikker sol er det jo perfekt - noen utflukter er det jo mulighet for også.. Men som sagt, JEG ville kjedet meg kjapt uten daglige dykkerturer...
wombat75 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Vi var der på bryllupsreise og syntes det var helt perfekt! 10 dager på Mirihi gjennom Mantareiser (Maldivene-eksperten). Liten øy, men vi koste oss med bading, snorkling, lesing, bordtennis og ikke minst masse god mat og drikke. Konge! Vi skal i alle fall tilbake
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 Åh, deilig:-) Bare å ta med masse bøker og håpe på pent vær da:-) Jeg får titte litt, er jo mange øyer å ta av. Skal gå all inn med 5 stjerners og full pakke denne gangen. Håper mannen blir glad for det! Skal dere tilbake med eller uten barn?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Vi var på Maldivene på bryllupsreise :-) Utrolig flotte øyer. Vi var på følgende øyer: Komandoo En bitteliten øy som bare var helt fantastisk! Men, ikke så mye å finne på annet enn snorkling og dykking, samt totalt avslapping i water villaen :-) Kuredu En god del større øy enn Komandoo, En god del mer å finne på i tillegg til dykking selvsagt ;-) Meeru Bleknet en del i forhold til Komandoo og Kuredu, men helt klart også et veldig flott sted. Enda større enn Kuredu, muligheter for dagsturer inn til Male. Felles for alle stedene er utrolig flotte strender, knallgod mat, og total avslapping og romantisk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå