Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Av og til kjennes det som om babyen rister inne i magen min. Ellers beveger den seg som vanlig. Normalt eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Den ristingen er hikking, noe som igjen veldig bra for utviklingen av luftveiene.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Han hikker også, men jeg kjenner det på en helt annen, rytmisk måte. Dette er mer som en krampe. Er det også hikke? -HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Sikker på at det ikke er du som har leamus i musker i magen, da? Sånn som en kan få ved øyet, vet du. Jeg har hvertfall hatt det mange andre steder på kroppen, og ikke bare ved øyet.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Det er babyen som tisser. Hvis du har gutt i magen så har du større sjanse til å kjenne det. Jeg kjente det mye med gutten men ingenting med jenta.-
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Babyen tisser Les litt inne på 3 trimester. Ganske artig å vite!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Tuller dere? Og jeg som fryktet at lille gutten min var epeleptisk! Åh, jeg er så letta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå