luv2bemammy Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Hvordan snus og hvor ofte snuser dere?
Gjest Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Hvilken snus? Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... Usj, heldigvis bruker jeg ikke snus. Kjempeufyslig!
luv2bemammy Skrevet 16. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2010 Helt enig , bare lurer, så mange som snuser der ute!!
auro Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Sikkert ingen som vil innrømme det her. Får sikkert svar om du spør på anonym.
Tante Bassa Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Det hender jeg snuser, og da bruker jeg Mocca.
Gjest Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 snuser ikke nå, siden jeg er gravid. Men før da gikk det i skruf strong, white porsion! mmmm... snus er deilig under leppa og en nykokt kaffe på morgenmøte! Jadda, bedre en å røyke værtfall!
Gjest Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Innrømmer det gjerne, jeg. Bruker Catch. Er ikke avhengig, så varierer hvor ofte jeg bruker det. Noen ganger hver dag, noen ganger bare på fest (som ikke er så veldig ofte når man er tobarnsmor, hehe), noen ganger innimellom når jeg får lyst på.
luv2bemammy Skrevet 16. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2010 Jaa, har akk sluttet å røyke men sliter med å finne en snus som passer meg. Mocca har fin størrelse, men for svak, catch er for stor for leppa mi! Blir litt stressa og småsvimmel men har ikke tatt en sigg så det er verdt det;( kjenner at pilsen går fort å greier, hehehe! Har røyket i 10 år altsa;)
Gjest Skrevet 16. september 2010 #11 Skrevet 16. september 2010 general white mini prorsjoner. Siver lite it av dem også er dem sterke, og på strl med mocca
Vilja<3 Skrevet 16. september 2010 #12 Skrevet 16. september 2010 Den hvite lucky strike snusen er absolutt den beste, om de ikke har den så kjøper jeg generel white. Snuser alt for mye om dagene, en boks på to-tre dager. Skal slutte snart, vet jeg klarer det om jeg bestemmer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå