Gå til innhold

Hvordan snus bruker dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken snus?

 

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

Usj, heldigvis bruker jeg ikke snus. Kjempeufyslig!

Skrevet

Helt enig , bare lurer, så mange som snuser der ute!!

Skrevet

Sikkert ingen som vil innrømme det her. Får sikkert svar om du spør på anonym.

Skrevet

Det hender jeg snuser, og da bruker jeg Mocca.

Skrevet

snuser ikke nå, siden jeg er gravid. Men før da gikk det i skruf strong, white porsion!

 

mmmm... snus er deilig under leppa og en nykokt kaffe på morgenmøte!

Jadda, bedre en å røyke værtfall!

Skrevet

Innrømmer det gjerne, jeg. :P Bruker Catch. Er ikke avhengig, så varierer hvor ofte jeg bruker det. Noen ganger hver dag, noen ganger bare på fest (som ikke er så veldig ofte når man er tobarnsmor, hehe), noen ganger innimellom når jeg får lyst på. :)

Skrevet

Jaa, har akk sluttet å røyke men sliter med å finne en snus som passer meg. Mocca har fin størrelse, men for svak, catch er for stor for leppa mi! Blir litt stressa og småsvimmel men har ikke tatt en sigg så det er verdt det;( kjenner at pilsen går fort å greier, hehehe! Har røyket i 10 år altsa;)

Skrevet

general white mini prorsjoner.

Siver lite it av dem også er dem sterke, og på strl med mocca ;)

Skrevet

Den hvite lucky strike snusen er absolutt den beste, om de ikke har den så kjøper jeg generel white.

 

Snuser alt for mye om dagene, en boks på to-tre dager. Skal slutte snart, vet jeg klarer det om jeg bestemmer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...