Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg handler på Mega, fordi jeg liker den best av butikkene jeg har å velge i (bor på bygda og har bare Mega, Spar og Kiwi i nærheten). Det er ikke den billigste butikken, men jeg liker ikke first-price varene noe særlig uansett. Ikke coop sin x-tra serie heller, men Coop-produktene er billige og kjempegode. I tillegg har butikken et kjempegodt utvalg av frukt og grønt.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Handler på Ica, den er nærmest og har best utvalg av de jeg har tilgjengelig. Og har alltid handlet der, så er blitt en vane.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Handler aldri på ccop. Det meste er klart dyrere der enn på Kiwi, for ikke å snakke om Rema1000. Handler mest på Rema1000 til helgene, ellers på Spar (som ligger i gangavstand).
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Mega:) Bor også på landet og liker ikke Rema og Bunnpris. Liker utvalget til Mega og er veldig fornøyd med Coop produktene. Prisene er litt høye da...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Bor på bygda jeg også, og har mega og rema like ved hverandre. Jeg handler på rema, først og fremst fordi coop mega her hos oss ikke evner å stelle fruk og grønnsaks disk. De har stort utvalg og eksotiske produkter, men det er alltid halv ødelagt. Rema har helt greit utvalg, friske og fine grønnsaker og frisk og fin frukt disk. Rema er også billigere, og det er jo helt fint :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Her vi bor har vi mulighet til å gå på Rema 1000, Rimi, Kiwi, ICA, Coop Prix, Coop Marked, Coop Mega, Joker (tror det var alle) og hvis vi drar litt lenger har vi også Coop Obs. Handler tilbudene overalt og annet stort sett på Rema 1000 fordi de oftest har lavest basispriser.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Jeg har alltid handlet i den butikken som ligger på veien mellom skolen eller jobben og hjemmet. Går ikke lange omveier etter liksomtilbud.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Vi har Rema, Rimi og Ica i gangavstand. Ellers så har vi Prix, Obs, Mega, Meny, Kiwi og Coop Marked bare en kort kjøretur fra oss. Jeg handler mest på Ica, for det er ved siden av barnehagen, og deler parkeringsplass:-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Den nærmeste. Fordi den er nærmest.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 Hehe, bor du i Nordhordland eller 12.31? Nett som eg skulle sagt det sjølv.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #11 Skrevet 16. september 2010 Vi handler for det meste på Rema 1000 fordi den er nærmest (bor på landet) Ellers så går vi på Meny om det er noe spesielt vi skal ha:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #12 Skrevet 16. september 2010 kiwi og prix, det er de nærmeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå