Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg er ei kvinne i slutten av 30 årene. Har 3 barn med 3 ulike fedre. Dem er fra 17 år til 4 mnd. Er allene med dem. Far til første ga fan i både meg og barnet. Far til nr 2 omkom i ulykke da sønn våres var 7 mnd gammel. Vi var gift. Da var jeg enke med 2 barn. Etter mange år traff jeg han som er far til lille snuppa. Vi flyttet i lag da jeg oppdaget at jeg var gravid med ho. 10 uker før lille snuppa ble født velgte han å ta sitt liv. Fikk etter på høre at 10 år før jeg traff han hadde han hatt en pysisk knekk i livet. Det hadde værken han eller hanes familie fortalt meg noe om. Ja ja jeg er no allene mor til 3 barn men ser ikke på meg som noe dårliger enn andre. Men har oppfattet her inne at jeg må være løs på tråden. Kan ikke planlegge framtid. Kan ikke regne med å finne meg ok man i framtiden osv. Er forresten i 100 % fast jobb. Har jobbet på samme arbeidsplass i over 10 år.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Ingenting galt med deg. Du har bare vært utrolig uheldig..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Din historie er noe helt annet enn å få et barn har, for så å bryte forholdet, få et barn der for så å bryte forholdet osv. At fedrene til dine to yngste døde har ingenting med dårlig planlegging og være løs på tråden å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Livet er ikke rettferdig! Dette forumet er absolutt ikke rette sted finne ut av sin verdi som menneske. Her sitter det mange som føler seg underlegne av forskjellige grunner. Gjemt bak sin anonymitet bruker de forumet til å rakke ned på andre. Kom deg ut i positive sosiale sammenhenger og få positive tilbakemeldinger på den styrken du har vist gjennom alt du har vært igjennom i livet. Du må være usedvanlig sterk som står oppreist som mor og i full jobb tross de slag livet har gitt deg. Ikke la deg mobbe av undermålere! Lykke til videre i livet
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Stakkars deg Det er jo ingenting galt med deg,du har bare vert forferdelig uheldig.. Tror heller folk her inne mener det er noe galt med dem jentene som bare finner seg en mann på byen for å få barn med,og ikke kjenner dem (bare er ute etter barn) Huff hvordan går det med deg,er det ikke forferdelig tøft? synes veldig synd i deg.. Men tror siden 3 mannfolk ville ha barn med deg, er du en akktraktiv kvinne som blir å møte den rette når du er klar for det -Klem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå