Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Hvilke merker kan jeg søke på? Hva er dyrt her, men kan gjøres "scoop" på via nettet? HAr sett litt, men fant en del til 400-1000 kroner..Tenkte mer i klassen 2000-5000.....Men vet fra forrige gang jeg kjøpte klokke til ham (10 år siden faktisk) så er det lite i den klassen. ENten billigutgaver, eller fra 10/15 000 og oppover..............
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Armbåndsur i den prisklassen du snakker om, hadde jeg kjøpt i butikk. Det er heller ikke noe særlig å spare på sånne produkter, med mindre du tenker utlandet. Men da må du ta i betraktning at en kan få moms og tollpåslag på prisen når den skal over grensa. Dessuten har du ingen garanti på hva du får, med mindre du finner en godt anerkjent nettbutikk med gode referanser.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Det var helst det siste jeg tenkte på) Altså klokker til 10-25000som man kan få for halve prisen i utlandet, og likevel spare masse selv om man betaler moms oppå ) Som sagt klokker i prisklassen 2000 -5000 er det fryktelig DÅRLIG itvalg på her jeg bor. Har sett litt på de.... Og de som finnes er type "sportsur med pulsmåler",- men han bruker ikke klokka på/til trening,- han vil ha et klassisk, solid ur, som han kan bruke på jobben (som delvis er på verkste, delvis kundebehandling) og til dressen når vi er i "finere lag"........ Derfor hadde det vært gøy med noe EGENTLIG dyrt som jeg hadde fått i billig . Har jo god tid på meg til å søke rundt, og kanskej skal noen jeg kjenner ute og reise..........Hvis ikke så ender jeg opp med et vanlig ur til en ca 500 også "Må jeg" finne noe annet i tillegg.....Og DET er det verste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå