Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 da satt jeg her da, bare uker før termin, mannen er på hyttetur med jobben, og ringte og sa beklager for at han hadde drukket seg SÅÅÅ full i natt og "bare" kysset med ei kolega... og hun angret like mye som han. Tror du ikke dusten ville at jeg skulle prate med ho så hun kunne si unnskyld??? Han bare ga henne telefonen og hun flirte frem en unnskyldning uten at jeg sa ja til å prate med hun. mannen min sier han er på vei hjem nå fordi han ikke orker å være der mer fordi han liksom er såååå lei seg. og jeg som nesten ba på mine knær om at han ikke skulle på denne hytteturen fordi jeg har vært så dårlig og har en liten i fra før å ta vare på, sende i barnehage og alt det der. dette var virkelig verdens undergang, vil bare gå ut å ikke se han når han kommer.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hadde vel vært verre om de også hadde pult.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Takk for den,i en vanskelig tid. men hvordan vet jeg a de ikke har gjort det også. Hvis han var sååå full så husker han ikke kanskje da. Jeg synes at å kysse er like ille, like mye utroskap det . Jaja, man skal ikke alltid tro at alle er like trofaste som en selv...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Fylla har ikke skylda. Det har han. Ikke faen om jeg hadde godtatt det! Typen min hadde fått et sant helvete før jeg hadde tilgitt ham, om jeg noen gang ville gjort det da...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Du lærer andre hvordan de skal behandle deg, som good old pr.phil sier, så da kan du 1: kaste han på hue og ræva ut 2. si at det er greit og risikere at han gjør det igjen, eller at han drar den enda lenger neste gang Det er veldig lett for andre å si at du bare skal sparke han ut, men det er jo tross alt masse følelser inne i bildet. Men når han først har driti seg ut så syns jeg han hånterte det på en utrolig teit måte med å gi telefonen til hu andre dama som liksom skal si unnskyld. Hvis du velger å tilgi må han aller først vise at han forstår alvoret i det han har gjort. Han må bevise at han er tillitten verdi, og også være såpass ydmyk at han lar deg rase og kjefte og være forbanne en stund. Men da må du også etterhvert kunne klare å slippe taket og ikke bruke dette imot han hver gang dere krangler de neste 10 årene. Men det tar tid å bygge opp tillitten igjen. Kanskje dere bør vurdere parterapi? Jeg frykter alltid når jeg hører om utroskap og den ene parten tilgir, så er det lett for den andre parten å gjøre det igjen.. For det gikk jo så greit forrige gang.. Nei, jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til. Kan bare gi deg en stooor klem
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 For en dust og idiot av et mannfolk! Han fortjener ikke familien sin!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Uff, skjønner at du er sint og skuffa, men om man skal tenke positivt (og det burde man jo..) så har du hvertfall en ærlig mann. Mye bedre å få vite det av ham med en gang enn å få greie på det feks gjennom en fremmed senere. Håper du får strammet ham opp. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Om det finnes noe som er verre? Ja, det er en hel masse som er mye verre. Du kunne ikke hatt muligheten til å få barn Du kunne ha mistet det barnet du bærer på Det kunne ha skjedd en ulykke med noen av dine nærmeste Du kunne selv ha blitt så handicappet at du ikke kunne ta deg av barna dine Mannen din kunne hakjørt av veien og blitt drept Mannen er en stor kuk, det er det absolutt ingen tvil om, men det er faktisk ikke verdens undergang Signerer 11:06 over her. På hue og ræva ut eller jobbe knallhard for å få tilliten tilbake 100%. Vet ikke om jeg hadde klart det siste, men det er flott om dere kommer dere over kneika. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Han gjorde noe dumt, men det finnes mye som er værre. Du har all rett til å være sur og skufet, men så forferdelig var det da ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 jeg skjønner deg godt, virker som de fleste her synes det er OK å drive med andre når dem er gift eller samboere. synes du skal snakke med mannen din om hvorfor han gjorde det, finne ut om det er fare for at det kan skje igjen. ikke bry deg om dem som sier det "ikke er så farlig" mannen dems har sikkert vært utro mange ganger, så det er liksom ikke noe big deal for dem lengre.....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #11 Skrevet 16. september 2010 takk for svar jenter. joda det finnes jo sikkert mye som er verre,men utroskap er for meg det værste av alt, og akkurat nå så tenker jeg ikke rasjonelt. synes nesten mer synd på han nå for jeg tenker tenk om det var jeg som hadde gjort dette da hadde jeg aldri klart å se han i øynene igjen. Jeg er kanskje litt for snill, det sier alltid mine venner, også tar jeg på meg så mye skyld. Nå skal jeg faktisk hente sønnen litt tidligere i bhg og dra til byen, for å komme meg litt vekk. jeg er nok litt naiv men kommer nok uansett til å tilgi han helt sikkert . dessuten har jeg ingen jobb og veldig avhengig av han.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 16. september 2010 #12 Skrevet 16. september 2010 Uff, føler med deg HI. Forstår godt at du føler deg sviktet og at du er lei deg og såret nå. Jeg hadde følt det på samme måte om jeg var i din situasjon! For vår del så er dette over grensen for utroskap eller hva som er akseptabelt. En gjør bare ikke sånn! Jeg vet nå ikke om jeg ville skilt meg eller gått fra ham av den grunn, for det er som noen andre sier, andre og verre ting som kunne skjedd. For eksempel at de hadde hatt sex. Om jeg ikke hadde klart å bygge opp tilitten igjen så hadde det vært noe helt annet. På sikt. Men jeg hadde vært ett stk sint, sur, og vrang kone i ettertid, det er nå helt sikkert, og det er absolutt ikke sikkert at jeg hadde stolt på mannen igjen hvis det hadde skjedd meg. Sørg for at han forstår hvor mye han har såret deg, og sørg for at han skjønner hvor idiotisk det var å få deg til å snakke med henne! Jeg håper du klarer å komme over dette så sant du kan være sikker på at han ikke gjentar det. Elsker han deg høyt nok så kommer han aldri til å gjøre noe for å sette seg selv i en slik situasjon igjen etter å ha sett hvor såret du er nå.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #13 Skrevet 16. september 2010 Hvis han angrer sååååååååååå og bare må reise hjem p.g.a. dette kysset, så er han sikkert sikker på at det ikke vil gjenta seg da. Dermed burde han holdt kjeft om hele greia, hvis det bare dreide seg om et fylle-kyss. Så hadde han spart deg for dette. En annen ting er at han burde driti å dratt på den hytteturen i første omgang, fordi han bude vært hjemme og hjulpet deg. Så da kan man selvfølgelig begynne å lure i den andre retningen igjen.... Hva var det som var sååååååååååååååååå viktig for ham ang. denne hytteturen i utgangspunktet...?? Jeg bare "tenker høyt" her jeg nå..... :-/
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #14 Skrevet 16. september 2010 Hvis du likestiller kyssing med samleie, så lykke til videre i livet.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #15 Skrevet 16. september 2010 Det man ikke veit har man ikke vondt av, dersom det var og ble en engangsforetredelse. Alle kan "drite på draget" en gang, vettu.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #16 Skrevet 16. september 2010 Jeg er mot utroskap. Helt og holdent..Men mannen angrer, han drar hjem fordi han angrer sånn, han ringte og sa fra med en gang... Han KUNNE latt være sagt noe. Han KUNNE påstått det var øgn om noen sa noe annet......Han kunne gått løpet helt ut før han angret seg? Eller ikke angret seg.... Nei, i dette tilfellet ville jeg blitt skuffet, ja,-sint også, men ville ha snakket med ham før det gikk lenger enn som så.. Du er gravid og hormonell..Mulig du hadde reagert med disse under kontroll. Men som det virker på dette innlegge er den barnslige her DU,- og ikke mannen,- som angrer på at flørten gikk for langt. Som har dårlig samvittighet for å ikke stoppe i tide... De fleste i gode stabile forhold setter vel pris på å bli lagt merke til av det motsatte kjønn..BLi bydd opp på dans, ha en flørtende samtale, bare VITE at denne mannen/kvinnen vil "ha meg"....Det er deilig med slik bekreftelse...De fleste stopper der, kanskje blir dansen i overkant intim, kanskje trekker man seg ikke fort nok unna når et kyss "Nærmer" seg...Det bør ikke skje, men det KAN skje..Og at man da angrer er bare et sunnhetstegn. Og neste gang man får en sånn "flørt" så stopper man nok lenge før en samtale er innledet ) Jeg synes det er helt greit at andre kvinner finner "min mann" attraktiv";- på samme måte som han liker at andre menn finner meg attraktiv..Men dans og samtale i rom med flere andre (altså ikke alene) er det lengste vi godtar den andre går......Men om han hadde ringt og angret et kyss, som din..Hadde nok blitt tilgitt....Med barn og lang histoire bak oss.....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #17 Skrevet 16. september 2010 Er du helt skutt i huet, 11.22?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 16. september 2010 #18 Skrevet 16. september 2010 Var den til meg, eller? Jeg likestiller ikke kyssing og samleie. Men jeg mener at begge deler er utroskap, men i forskjellig grad. Samleie hadde vært skilsmissegrunn. Et kyss slik som HI beskriver hadde heller vært grunn for å være sur _lenge_ Til syvende og sist hadde jeg latt det faktum at tilitten var tilbake eller ikke kom tilbake avgjøre hva som kom til å skje på lang sikt. Så nei, jeg likestilte det ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #19 Skrevet 16. september 2010 Tja du tror ikke han var ærlig eller ihvertfall delvis ærlig om han ikke har fortalt allt, fordi han var på en hyttetur så mange må ha sett dem, og faren derfor er stor at noen kunne si noe til kona. Og jeg for min del syntes det sier sitt at han reiser på hyttetur når kona er syk, har en uke til termin og de har en liten til hjemme.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #20 Skrevet 16. september 2010 Hvordan går det h.i? Har dere fått snakket sammen) Jeg synes det er helt uakseptabelt det han har gjort. Han hadde ikke sluppet lett hos meg, og jeg er også litt for snill slik som du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå