Formerly known as Tina Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 hun er 6 mnd og 1 uke... Vi har gitt kveldsgrøt siden hun var 4 mnd pga lite melk. Nå føler jeg behovet for å begynne med mer mat på dagen. Nå får hun kveldsgrøt kl 18.30. Fruktmos (stort glass) kl 12-13 ca... Hvordan legger jeg det opp videre? Hva gir dere til de forskjellige måltidene? Tusen takk for svar:-)
Nikki 75 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg vet ikke om vi gjør det på rett måte, men vår tass på 5 og en halv måned får melk tidlig om morgenen, grøt i 11-tiden, melk midt på dagen. Et halvt middagsglass i 16-17-tiden og grøt rundt kl. 19. Av og til får han litt melk på sengekanten, men det er ikke alltid han vil ha noe da.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 min lille får melk på morgenen,grøt til lunsj, melk og middagsglass på ettermiddagen og grøt(+noen ganger litt melk) til kvelds.
Formerly known as Tina Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2010 Jg glemte å si at hun blir ammet Tusen takk for tips:-) Har noen noen flere?
EgG Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg gir mme så det får jenta mi på morgene ca 7.30. ca 11.30 får hun brødskive og melk, ca kl 16 får hun hjemmelagmiddag, litt dessert og melk også får hun grøt og melk til kvelds ca kl 19. Jenta mi er 7mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå