Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 for det første syns jeg d r skummelt med overtid, r alt man hører går galt. hjeeelp. også har jeg så mangen tanker som plager meg. vi kunne ikke få barn, har forsøk fra før,men ingen diagnose.en tett eggleder hos meg, og nedsatt kvalitet ho han, så ble vi jammen gravide. men nå siste ukene bare får jeg for meg at det er andres barn...(siden vi liksom ikke får...)at jeg har vært utro uten å hugse det og slik selv om jeg var på fest rundtom der så vet jeg jo at jeg ikke var det.har aldri vært det heller!!men tankene plager meg, og til tider rister jeg på hode og ler av det. men så kommer det igjen. også en grunn til at jeg vil ha dette overstått. blir jo gal av meg selv...ikke tenkt i disse baner engang før nå siste ukene. hva feiler det meg...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Skrev ikke du et lignende innlegg for noen dager siden?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 nei,et av mine første dette..men viss noen andre har noe lignende kan jeg jo prøve å lete opp det. aner du hvor lenge siden
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Jeg var ikke på overtid, men jeg fikk mange av de tankene den siste tiden. "Tenk om barnet er mørk i huden og har sort hår" fikk jeg plutselig for meg, uten at jeg aner hvordan hun skulle blitt det (men husket jeg eeeeegentlig absolutt alt jeg hadde gjort på fest de siste gangene?) Det hjalp ikke egentlig at de eneste gangene jeg hadde drukket meg full like før unnfangelsen var på fester der samboeren og jeg var sammen. Jeg våknet opp fra dagdrømmene mine og så for meg samboers skrekkslagne ansikt i det han oppdaget at det var eksens barn og ikke hans.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 smme her. unnfangelse i juletider,masse på fest, både med og uten mann. ikke tenkt tanken en gang før de siste ukene. nå er det litt sånn. hmmm husker jeg alt...gjorde jeg noe galt...men skulle tro den dårlige samv hadde vært der for mndvis siden da. har faktisk kun hatt sex med min mann. så tror nok jeg hadde klagt merke til det....men kan bli koko av mindre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå