Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Hvor mange cm er dere rundt midje, det tykkeste på magen og rundt hoftene? Og hvilken buksestørrelse bruker dere? Lurer litt på hva jeg må være for å passe inn i ulike størrelser.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg har ikke målt meg, men bruker 30/32 i bukser. De er da litt trange, men jeans blir jo større etter en halv dags bruk. Er bred over hoftene, men ingen stor mage. Er 171cm og 69kg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 30/32.. Det er vel i tommer? Da er du vel ca 80 cm rundt livet.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 08:51 her: Nå måtte jeg måle....er akkurat 80cm rundt magen over navlen. Men hele 101cm over mine brede hofter:) Har gått ned noen kg siden jul - og jobber fortastt med saken...4kg igjen. Men tror at jeg fortsatt vil bruke samme buksestørrelse, bare at den vil henge litt løsere på meg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Takk for svar, tar gjerne i mot flere også
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Er 172,5 cm og er akkurat nå 69,4 kg og 92 cm om det tykkeste på magen og 74,5 cm om midjen. Litt usikker på nøyaktig hvor jeg skal måle over hoftene. Midt på kommer jeg til ca 97 cm, mens lenger nede på det bredeste over baken er jeg akkurat 100 cm. Har en del bukser i str 40, men de henger og slenger litt på meg nå, så tror egentlig jeg er en str 38. Kjøpte en capribukse for litt siden i str 29. Skal ned noen kilo til, så venter med å kjøpe nye bukser til jeg er ferdig med vektnedgangen og stabiliserer meg, så får det helle henge og slenge litt frem til det ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 171 cm høy, 54 kg Midjen: 67 cm Tykkeste på magen: 75 cm Hoftene:90 cm Bruker 26 i jeans
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 samme høyde og vekt som meg du. men jeg bruker 29 i bukse str. målebånd har jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå