Gå til innhold

hmm....


sonai

Anbefalte innlegg

i går kveld begynte jeg å blød litt,når man oppdager det så blir man litt rådvill. hva ska jeg gjøre nå? hva er det som sjer? skit.... jeg er 22 uker å 5 dager på vei.. grunne til at jeg skriver i dag er for å fortelle at d trenger kanskje ikke å være noe galt pga av at man blør litt.. det jeg gjorde i går kveld var å ringer jordmora på sykehuse, fant ut at d var rette plassn å ringe til... å d som antageli skjedde med meg er at jeg har for tiden vært syk, halsondt , kroppsondt å var til legen i går på dagen, å fikk vite at jeg har fått bronkitt. så jeg hoster innmari mye, like mye på dagen som på natta... så det som antageli har skjedd er at jeg har hostet så mye at jeg har begynnt å blød fra slimhinnen-. babyen kjenner jeg nesten hele tiden hun sparker som bare det, å det syns jeg er veldi betryggende... men uansett så bli jeg litt redd, huff ikke noe gøy å oppdage. men jeg må bare velge å tro på den forklaringen.blør ikke lengre nå, å det vart ikke så mye som kom i går heller, men man syns det blir mye når det ikke skal være noe som helst. veldgi godt å få pratet med jordmora i går iværtfall. men er det noen som har vært borti noe sånt før???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei har ikke blitt sjekka, men snakka me lege før i dag å hun trodde akkurat det samme. å det har ikke blitt noe mer blod, så jeg får vell bare berolige meg med det svare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca det samme har skjedd med meg, i uke 22 blødde jeg også litt. men fikk beskjed om å komme inn på ahus med engang så de fikk sjekket det. de tok en ul. og alt var bra med babyen. så jeg fikk ikke noe svar på hva som var grunnen. bare at det ikke var noe farlig.

men så etter det har jeg hatt 4 små blødninger til etter den tid. er nå uke 24+4. å nå stresser ingen av legene med det noe mere. de sier bare det henger nok litt med at jeg har urinveisinfeksjon. men jeg blir jo kjempe nervøs- er første babyen og alt er nytt :P da blir man litt høne mor med alt. :P

 

men alt går nok bare bra skal du se. jordmor og lege kan du jo spør om alt. jeg har fått beskjed at det skal ta mors beskymringer på alvor, slik at barnet ikke skal merket stresset :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på sykehuse på ultralyd å gynekologisk undersøkelse, å alt sto bra til... da fikk mammahjerte mitt roet seg mange hakk.. :) har såre slimhinner, å begynte å blød litt av det. å det var normalt :) så til derre som opplever det samme, det trenger ikke å være noe unormalt. men veldig greit å få sjekket ja <:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...