Verbena Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Altså klokkeslett. Hva har du inntykk av at er normalt? Blir ikke helt enig med meg selv om hvilket tidspunkt som egentlig er det beste. Har alltid irritert meg over foreldremøter som starter 19-19.30 i barnehagen. Når barna var mindre å la seg tidligere, det havnet jo alltid midt i kveldsstell og legging. Nå når de er blitt større er det et mer ok tidspunkt. Og jeg har egentlig hatt inntrykk av at det er det tidspunktet sånn ca at det er normalt å starte foreldremøter. Men så kommer jeg i barnehagen i dag (minstemann går siste året) å ser at det er skrevet opp på tavla at det blir foreldremøte kl 16.30 om 1,5uke. Hvordan i allverden får man det til å gå opp? Kjempe praktisk for de ansatte i barnehagen som har seinvakt i barnehagen den dagen å slipper å dra hjem en liten tidsperiode. Men hva med foreldrene som kanskje ikke er ferdige på jobb før kl 16. Ser liksom for meg at det kommer til å bli enten utrolig dårlig oppmøte eller at det kommer til å sitte mange utålmodige sultne foreldre der.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Foreldremøter på skolen til tulla vår er alltid kl 18.00, syns det er greit. Da rekker man å komme hjem fra jobb og spise litt middag, og det blir ikke så sent at det forskyver leggetiden.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 18.00 er greiest for oss. Da når vi middag, også når vi hjem før legging. Når jeg var alene kom jeg meg aldri på foreldremøter, for den barnehagen knotten gikk i da hadde møtene 19.30 eller 20.00, og det klaffa dårlig med sovende gutt alene hjemme. Møter rett etter bhg burde i såfall legges opp med utvida åpningstid til ungene, og noe å bite i til både små og store. Blir dyktig seint å være ferdig på møte kanskje kl 18.00 uten å ha fått i seg mat.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 På skolen syns jeg det er greit med klokken 19, i barnehage senest klokken 18..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Vi kan velge mellom 0800-0930, og 1500-1630. Dette går helt greit. Er bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå