HW & MW + nr3 Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Hei! Jeg har i hele natt hatt smerter i magen og løs mage...vet ikke om det kommer av noe jeg har spist.. er engstelig om det kan være skadelig for den lille i magen.. Når det stod på hadde jeg også hyppige kynnere.. Noen med erfaring eller kunnskap på dette området? Er 22 uker på vei og har heldigvis kjent godt med liv også i natt.
Gjest Mentha Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg har hatt akkurat det samme! Logget meg på nå for å se om det var flere som hadde skrevet om det. Begynte med store smerter, kaldsvetting og masse luft. I starten var jeg redd det var rier og at jeg var på vei mot en SA. Men jeg og har kjent masse liv i løpet av natten og morgenen, så jeg prøver å ikke være bekymret. Krampene har heldigvis gitt seg nå. Er 25 uker på vei, og har ikke spist noe utenom det vanlige de siste dagene. Jeg er heller ikke kvalm. Så jeg TROR ikke det er matforgiftning. Kanskje det er noe som går?
HW & MW + nr3 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 Hei! Takk for svar! Jeg har også roet meg med at det sikkert er noe som går! Heldigvis ikke vært plaget på dagen i dag, men var ikke særlig når det stod på i natt.. Godt og kjenne masse liv fra den lille der inne hvertfall:)
Gjest Mentha Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Snakket med svigermor i sta, hun og hadde vært oppe i natt med noe lignende, så da har jeg vel egentlig konkludert med at det ikke er noe farlig Godt at formen din har kommet seg! Vi er vel litt mer utsatt vi som er gravide, mente jeg leste en plass at immunforsvaret blir undertrykket litt i svangerskapet. Men det er vel en mening med det
E-sept10 Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg har akkurat samme problemet. Skikkelig dårlig i magen, så det er nok noe ute å går 38 + 2 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå