Gå til innhold

Noen her som har opplevd hjernerystelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kald svetta, ble bleik og kvalmen, var ute i mangen minus, så folk kikka bare på meg når jeg bretta ned scooterdressen og påsto at det var varmt!! Så fikk jeg fryktelig vondt i hodet og ble utrolig sliten, var sykemeldt i 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, slo meg mot tinningen/øyesiden idag, ble blå med en gang og opphovnet, følte meg en smule svimmel og sykt trøtt i kveld klarer nesten ikke holde øynene oppe.. Men vet ikke om jeg bare innbiller meg, har vært en slitsomdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon til legevakten å hør, vi hadde en maraton dag den dagen det skjedde. Var selvfølgelig rett før jul, vi datt på isen begge to, han ødela kneet og jeg smalt hodet i isen (derav nicket mitt). Vi hadde diverse avslutninger den dagen, så ingen av oss fikk gått til legen før dagen etter. Så hvis du ikke ringer til legevakten i kveld, så kan du jo sette vekkerklokka på i natt, sånn at du våkner et par ganger i natt bare for å være på den sikre siden!! God bedring til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minsten fikk en liten hjernerystelse i går. Han ble slapp og trøtt, litt susete og ikke helt klar når vi pratet med han og så kastet han opp en del ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvis du lurer på hva som skjer hvis du ikke våkner så skjønner du vel selv at det er lurt å ta en telefon til legevakta! Det er jo bare for å spørre dem... trenger sikkert ikke å dra dit!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du våkner nok :-)

men det er derfor du bør ta en telefon til legevakten, bare for å få noen gode råd om hva du skal gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du borte om enn et lite sekund?

 

Jeg har hatt hjernerystelse tre ganger og alle gangene har det vært svart en kort stund. Like etterpå ble jeg kvalm og fryktelig trøtt, klarte ikke konsentrere meg. Ved det ene tilfellet stakk jeg av fra vennene mine uten at jeg kunne forklare hva jeg holdt på med.

 

Enten ville jeg tatt en telefon til legevakten, satt på klokken i natt eller enda bedre om du har noen som kan vekke deg annenhver time.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja følte jeg ble borte en liten stund når det skjedde, men føler meg helt ok nå:) ikke kvalm osv, litt mindre trøtt nå etter en kopp kaffe.. ringte legevaken men sykt kø... må opp tidlig i morgen også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått hjernerystelse to ganger. Begge gangene i bilulykker.

Jeg slo hodet, og husker bare deler av ulykkene. Så jeg fikk "litt" hulommelsestap, i tillegg til at jeg blei kvalm, trøtt, svimmel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...