Gå til innhold

Hva syns du om huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer bare inn på en feilmld jeg..

Skrevet

Hmmm joda huset har vel potensiale, men jeg hadde aldri villet gi så mye i utgangspunktet for en bolig jeg måtte pusse opp fra topp til tå. Hvis dere har tenkt å bruke ca 3,5 mill på bolig hadde jeg undersøkt hvilke muligheter det hadde vært ang nybygg. For den summen skal dere kunne klare å få satt opp en bra bolig også der ALT er nytt og man ikke trenger å engste seg for ting som til stadighet dukker opp i ett eldre hus =)

Men det er min mening da =)

Skrevet

Fikk sett nå, og jeg må si meg enig med de andre over her.

Til den prisen og jobben dere må legge i, så kan dere få ett innmari fint nybygd! Har du en handy mann og tomteprisen er ok, så er det såå mange flotte hus å få til en totalpris mellom 2 og 3 mill!! Vet dette fordi vi skal bygge selv og har brukt endel mnd på å bla i huskataloger :)

 

Vet ikke hvordan markedet er i vest, kanskje jeg er helt på bærtur.. Hehe.

Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...