Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Like mye som jeg tror på tannfeen
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Absolutt ikke. Det virker som helt åpenlys cold reading.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 Uten tvil faktisk? Er ikke det litt naivt da, å ikke tvile i det hele tatt? Selv er jeg litt usikker, blir imponert av henne, men samtidig er det noe som skurrer litt, som får meg til å føle at hun "leser" de hun møter, istedet for å snakke med de døde..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #11 Skrevet 16. september 2010 Jeg så en dokumentar hvor de avslørte både henne og Colin Fry, så nei, det gjør jeg så absolutt ikke! De gjettet og gjettet, og bommet mer enn de traff. Men såklart, det må jo redigeres vekk når det skal vises på TV. De som var i publikum måtte skrive under på at de ikke skulle omtale dem negativt eller noe i den dur. Husker ikke helt. Forresten så gikk de rundt blandt de som var i publikum og sendte andre folk rundt til de som skulle være i publikum for å finne ut av hva og hvem de var der for. Juks og fanteri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå