Gå til innhold

Vil ettåringene deres ha kos?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min vil gjerne ha kos. Lager koselyd og lener seg inntil meg. *smelt* Alle som spør får kos, han er ikke gjerrig han nei. Han er 14 måneder.

Skrevet

Ja, han har alltid vært en kosegutt. Han har to eldre søstre, ingen av jentene har vært så kosete og klemmete som lillebror:)

Skrevet

På hans premisser. Og det er halvveis kosing, halvveis bryting. Klemmer hardt og ler og lager koselyd. Men for det meste er det oss som vil kose og han bare vrir seg unna :P

Skrevet

Godt å høre! Jeg har nemlig verdens blideste og søteste ettåring som bare vrir seg unna! :)

HI

Skrevet

Jenta mi er veldig sjelden i kosemodus:)

Håper det kommer seg etterhvert!

Vrir seg bare unna her også:(

Skrevet

Haha nei. Sønnen min vil ikke kose. Han er full fart hele tiden og skal verken gi klem eller sitte på fanget. Han har ikke ro i ræva til å sitte og lese en bok en gang. De gangene jeg spør om jeg kan få kos bare dæljer han hue sitt inntil meg og løper fort avgårde igjen :P. Er nesten så kan si at jeg liker dte når han er syk, for da er han så kosete som bare det :).

Skrevet

Sønnen min begynte ikke å kose før han var rundt 18 mnd.

Det er mest på kveld eller morgen. På dagtid har han det for travelt til å kose.

Skrevet

Min på 15 mnd vil også ha kos:) lager også koselyd :)

Skrevet

Sønnen vår lærte seg å gå en uke før han ble ett år, så han hadde ikke tid.

Jenta vår er 10 mnd og veldig utålmodig og foretrekker tydeligvis å krype etter kattene i håp om å få "mishandle" dem litt, men joda, hun kan kose mye om hun bare bestemmer seg for det :-)

Skrevet

Kommer an på settingen. Noen ganger kommer hun bort og vil opp nettopp for å få kos og kan sitte og kose i evigheter når hun er trøtt og sliten. Eller syk. Når hun er opplagt og full av energi vrir hun seg unna og vil ikke ha kos.

Barn er jo ulike der da. Min eldste ville f.eks aldri ha kos som baby og 1 åring, men når han ble rundt 2 år ble han veldig kosete. Nå som snart 8 åring er han veldig nøye på å gi oss nattaklemmer, liker at vi stryker ham over håret osv, men broren på 6 år som var den kosebabyen helst ikke vil ha kos nå lenger.

Skrevet

Eldstejenta har aldri vært noen koser, men lillesøster har tatt igjen mye på det. Hun har alltid vært sånn at hun kaster seg rundt halsen vår og koser som bare det, hehe. Mange ganger per dag og stort sett uoppfordret. Hun er raus med kos til andre også, men det er nok storesøster og vi som foreldre som får mest kos. Hun er 3 år nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...