Gå til innhold

Jeg vil så gjerne ha et barn til!!! What to do??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn som har samme far. Vi er dessvere separert og bor ikke sammen lenger, det eldste barnet bor hos han..mens den minste bor hos meg:) jeg er veldig glad i barn, har alltid ønsket å ha 3-4 stykk selv og ikke minst for at barna kan få søsken og dele ting sammen osv når de vokser opp.

Nå er barna 2 og 4 år....jeg kjenner jeg er ganske babysyk igjen og tror jeg vurderer å få et til =) har samtidig lyst å "bli ferdig" (jeg er 26) vi har det veldig godt sammen og alt det der, men vi er bare venner nå, selv om jeg fortsatt er veldig glad i han tror jeg ikke han vil ha flere..... Så hva skal jeg gjøre for å kunne bli gravid igjen? dette blir sistemann...Hadde håpt at alle barna kunne ha samme far men det er jo ikke sikkert at det blir slik.. Hvordan skal jeg få muligheten å bli mamma igjen? har såå lyst...!! tenker en del på dette..

Hvilke muligheter er det? noen med råd og erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Danmark er jo en mulighet f.eks. Reis på klinikk å bli inseminert med donorsæd. Men da ville jeg anbefalt å få iallefall to barn på den måten. Tenker slik at du ikke bare har ett barn som ikke har en pappa, mens dine andre to har.

Ellers er du jo enda ung og har god tid til å møte en annen mann og få barn med ham, men det kommer jo an på hvor lenge du har lyst til/klarer å vente med å få flere barn.

Du kan jo høre med din eks mann også, om han er villig til å få ett til barn med deg. Man kan jo aldri vite, kanskje ha ønsker seg flere han også, og ser fordelene med å ha samme mor til alle sine barn, selv om dere er separerte. (Kanskje dere finner sammen igjen også?)

Mulighetene er iallefall der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...