Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Når barnebursdagen er kl.10.30 på en søndag på et lekeland ca 30min unna hjemmet? Jeg tenker å ta det tidlig for da er det ikke så stor pågang på lekelandet. Tar jeg det ca halv 12, så er det jo stapp fullt der og masse leven, men hva tror du folk tenker om de blir bedt i en barnebursdag kl.10.30 på en søndag?
Leandermamma Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Hadde syntes det var helt topp. De fleste med små barn er jo oppe tidlig uansett og siden besøket er på formiddagen, har jo familien mye igjen av søndagen til å gjøre familieting på.
candyland Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 jeg hadde syntes det var helt grei, er jo uansett tidlig oppe med småunger, og er jo greit å ha lekeland litt for seg selv først isteden for att det blir full fart fra starten av...
♡ A & E ♡ Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Ja, ikke noen som sover lange dager her så hadde passert fint Greit å få lekelandet litt for seg selv.
mamman til to gutter Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Vi hadde satt på vekkeklokke for å komme oss opp i tide, men vi hadde nok kommet likevel:-) Her sover vi stort sett lengre i helger og ferier, men står opp tidlig hvis det er behov for det.
It's all about me Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Hadde uten tvil kommet. Synes bursdag i helgene er supert uansett hvilket klokkeslett.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2010 Så bra Også er det snakk om 4åringer. Da bestiller jeg til kl.10.30.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. september 2010 #9 Skrevet 15. september 2010 Nei vet du hva, det hadde jeg virkelig ikke giddet. For å være ærlig. Hadde ikke giddet å stresse opp og ivei med 3 unger så tidlig en søndag, i hvert fall ikke til et lekeland. Synes nå det er helt grusomt med sånne lekeland i utgangspunkt. Men hadde dratt hadde det vært f.eks klokken 12.00
Gjest Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 Hadde kommet ja, selvsagt, men synes det var veldig tidlig å feire bursdag. Da spiser vi frokost enda vi, i helgene. Etter klokken 12 er bedre synes nå jeg. Uansett er bursdag morsomt. Datteren min var i 4 årsbursdag i et lekeland for litt siden. Var kjempemoro!!
Gjest Skrevet 15. september 2010 #12 Skrevet 15. september 2010 Hadde nok komt for ungene sin del, men hadde hverken likt at det var på en søndag eller at det var så tidlig.
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. september 2010 #13 Skrevet 15. september 2010 Vi har muligens fått en fot ut av senga i de tider der.... Men vi hadde kommet ja! Tror jeg. Vi skyr lekeland i helgen som pesten. Men en bursdag er jo en bursdag da. Da tror jeg heller jeg hadde foretrukket selskapet en ettermiddag. Mene, vi hadde neppe takket nei bare fordi selskapet var tidlig en søndagsmorgen.
Sweet Amber Skrevet 15. september 2010 #14 Skrevet 15. september 2010 Ja, det hadde vi. Barna mine står opp tidlig uansett, så å kunne dra i selskapet allerede 1030 hadde faktisk passet kjempebra, og lekeland er populære greier:)
___ Skrevet 16. september 2010 #15 Skrevet 16. september 2010 Tidspunktet er helt greit, selv om det hadde vært bedre med litt tidligere slik at vi kunne fått en full fammiliesøndag etterpå. Jeg har ikke så mye sans for "lekelandbursdager" men det er en annen diskusjon regner jeg med. Ville sendt ungen i hvertfal. Hadde vel vært mulig å samarbeide om kjøringen.
ariel78 Skrevet 16. september 2010 #16 Skrevet 16. september 2010 Hadde nok kommet fordi ungene digger det, men er litt i tidligste laget for vår del. Liker å slappe av med lang frokost og kose oss i helgene. Hva med å ta det på en hverdag, folk har gjerne mindre planer da, og det er ikke så mye folk der heller..
Piken på landet Skrevet 16. september 2010 #17 Skrevet 16. september 2010 Ja det hadde jeg. Hadde passet oss midt i blinken :-)
Formerly known as Tina Skrevet 16. september 2010 #18 Skrevet 16. september 2010 jeg hadde blitt så glad for det tidspunktet:-) Istedenfor å gå rundt å vente hele dagen på selskapet blir det med en gang barna står opp:-) Nydelig:-)
Gjest Skrevet 16. september 2010 #19 Skrevet 16. september 2010 Hadde kommet, men et tips til deg er å la de leke først og ta maten til slutt når de er slitne og lekeland fylles av andre:) De fleste har nok fått frokost hjemme en stund før de drar likevel.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. september 2010 Forfatter #21 Skrevet 16. september 2010 Vi har rommet til kl.11.30 og rundt 11 er barna vandt med å spise i barnehagen. Og de som vil kan komme å leke før vi har rommet ;O)
The Bad Gal Skrevet 16. september 2010 #22 Skrevet 16. september 2010 Perfekt. Hadde blitt overlykkelig:-) Elsker å få "unnagjort" ting tidlig på dagen, så slipper man tilpasse hele resten av dagen ift at man skal noe til et bestemt klokkeslett. Trodde de fleste barn var mårrafugler, jeg.(kanskje miljøskadet?), så 10.30 er jo for meg laaaangt på dag.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2010 #23 Skrevet 16. september 2010 Det skal sterkere kost til for å holde oss unna et bursdagsselskap. Vi hadde nok satt vekkerklokka på og dratt oss opp av senga, men det er ikke noe idealtidspunkt.
Cornelianelia Skrevet 16. september 2010 #25 Skrevet 16. september 2010 Er ikke veldig tilhenger av lekelandbursdag, men det er som en annen nevnte over her, en helt annen diskusjon. Vi er som regel ute av døra før klokka 10 både lørdag og søndag i helgene uansett enten vi skal på skogstur, i svømmehall, på lekeplass eller møte andre familier med barn. Bare fint å dra avgårde om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå