Gå til innhold

Vinterdress til 1-åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bør jeg velge? Den bør ikke være for stiv, den bør være vanntett og varm. Gjerne med for som kan taes ut, så den kan brukes både høst/vår og vinter. Hvor mye koster den? Og hvor kan jeg kjøpe den? Er den typen du mener stor eller liten i størrelsen?,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt Reima til mine jenter STOOOORFORNØYD. Har fått noen andre dresser av venner og i gaver men ikke fornøyd bare Rima her i huset =0). Store i størrelsen prøv før du kjøper. Jeg pleier kjøpe når de er på salg har enda ikke kjøpt en til full pris=0)

Skrevet

Er det salg på de noen steder nå? Det er bare vinterdress, er det ikke?

Skrevet

Jeg hadde reflex dress som høstdress i fjor, da var snuppa her ca 1 år og ikke i bhg. I vinter hadde hun reima vinterdress og denne var vi kjempefornøyd med. NÅ har hun en troll dress, som har løst ullfor. Denne har hun brukt lite.. Om jeg skulle valgt på ny tro rjeg at jeg ville valgt reima sin høst/vårdress og ev benyttet løst ullfor eller bare ulltøy til såpass små barn. Jeg ville valgt reima tec med ekstra polstring i rompa. Synes dressene har vært veldig dyre, og vi har faktisk hatt i str 74, 80 og 86 noe som blir dyrt i lengden, men kanksje får man solgt igjen noe til reduserte priser på finn etterhvert. Hvem vet.

Skrevet

Vet ikke om det er salg nå eller om høstr/vårdress salget ikke har begynt enda. Men da pleier jeg røske med meg en dress til neste vår =0) 30 eller 50 prosent. Jeg er mye ute med jentene uansett vær så de må ha goe dresser så om de koster ett par hundre kr mer enn billigdresser er det ikke noe problem de skal være varme og tørre. Har du dobbelt ull under så kan de være ute nesten hele vinteren =0).

Skrevet

Reima er absolutt en dress å bli glad i =) Den er som regel stor i str, men fungerer fint selv om den den er litt stor..Og det som er suverent med reima dressene er øverst i halsen. Du kan lukke den helt opp, for den går ikke langt over hake partiet, og dermed gnager den ikke.Den stopper ved halsen. Og med en varm "finlandslue", blir det helt tett for trekk i halsen... som et forslag bare, he....Jobber i barnehage og synes det fungerte så bra=) Så reima her hjemme hos oss også.....

Skrevet

Jeg kjøpte reimadressen til min 1-åring på finn.no Kjempe fornøyd! Neste har jeg arvet og gleder meg til å bruke den. I barnehagen var de ikke så mye ute med de minste. Min gutt ble 1 år i desember. Er glad jeg ikke brukte mere penger på uteklær, enn det jeg gjorde. Var det mer enn 8 minus gikk de ikke ut før kl 12. Han sov jo ute i vogna si når de andre var ute fra 12-14. Mange ettermiddager blåste og snødde det, og da var de inne. Hvis været var fint gikk de ut igjen etter frukt som er kl. 14.15. Min sønn var altså ute fra 14.30 til 15.30 for da ble mini henta. Selv om min sønn sov lenge tok de ikke å klædde på de minste før etter frukt. Så de minste var stort sett bare ute fra 14.30.

Skrevet

Til en ettåring vil jeg ikke anbefale dress med løst for inni. Det er vanskeligere å ta på, foten sitter igjen liksom. Og du mister mye bevegelighet.

Vår sønn var 1 år i juli i fjor og brukte reimadressen i str 80 helt til februar. Venninnen min tipset meg om at de var såå store istr at jeg ikke måtte kjøpe 86, angret litt på det siden den ikke holdt hele sesongen. Min sønn var ca 84/85 cm på 1 1/2 års dagen.

Gå for Reima du, og ja det finnes mye fint til salg på Finn.no

Reimadressen har ikke løst for, men er mer polstret og det passer best for små barn syns jeg.

Skrevet

Hei

Jeg hadde Reima ifjor, men den ble litt ødelagt i glidelåsen. -så jeg måtte dessverre ha ny iår. Ble anbefalt dressene fra MinyMo, de skal være helt like Reima-dressene.Veldig myke og gode, og virker lette å ha på. Ikke uttagbart for, da. (Har hatt det før på en troll-dress og vil ikke anbefale det...)

Kjøpte MinyMo dressen på nettet til en relativ billig penge; 636 kr. (Det var introduksjonstilbud hos guttelus.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...