Gå til innhold

Skal ha barneselskap for første gang. Greit å servere dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten min blir 4år, og skal ha barneselskap for første gang. Han er eldstemann her, så jeg har ikke vært borti dette før..;)

Men jeg tenkte å servere pølse i brød, og så lage gelè kake med vaniljekrem inni, og en sjokoladekake. Og så ha brus/saft. Hørest det greit ut? Vet ikke hva som er vanlig jeg... Bør jeg kjøpe inn noen godteposer til hver? Eller?...

 

Takker for svar og innspill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres bra ut, blir nok noen fornøyde barn da :)

Godteposesaken er det mange formeninger om. Vi hadde fisking av godtepose som var fylt med litt godt/kjeks, ballong, rosiner, klistremerker. Men du må ikke ha godtepose, barna klarer seg fint uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig fint ut!! :) Bare husk lomper, jeg har erfaring med at det er det de fleste vil ha pølsene i :) Ellers dropper jeg alltid godtepose. Syns det er en uting at de skal ha godteri med seg hjem. Jeg legger heller godteri utover bordet, mellom kakene så kan de forsyne seg der. Også har jeg en skål med popcorn. Barna virker fornøyde i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi serverte pølser med lomper + brød, gele, sjokolademuffins og popcorn (gutten min elsker det). + juice med sugerør fra små kartonger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...