Gå til innhold

Hamstrer dere bleier nå som de er så billige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte 4 pakker i dag, skal kjøpe 4 til i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mitt troll sluttet med bleier i sommer (typisk:-p). Bruker fortsatt nattbleier men gidder ikke hamstre. Har en pakke så lenge at jeg ser ikke noe behov for det. Men kjøper selvsagt 2 for 1 neste gang;-)

Skrevet

Har kjøpt et par pakker ekstra, men ikke noe mer enn det :)

Skrevet

Nei.. men landlordbleie er jo aldri dyre egentlig. Nå koster de 4.90 sier de. Vi får kjøpe en ekstra pakke eller to kanskje...

Skrevet

Nå skal vel "tilbudet" vare ut året så er vel ikke nødvendig å hamstre så veldig?

Skrevet

Tilbudet på bleier er permanent fikk jeg fortalt av han som satt i kassa på Kiwi idag, så hamstring er vel neppe nødvendig..

Skrevet

På kiwi er det ny fast pris ut året og hva som skjer etterpå er jo ikke godt å si. Vet ikke om alle de andre butikkene som har slengt seg med i krigen har samme opplegget, men det gjenstår å se.

Vi hamstrer ikke, men tar gjerne med noen pakker når jeg er på butikken. Siden vi har planer om en til om noen år så frister det å kjøpe inn noen pakker i mindre størrelser også, men vet ikke om jeg gidder det ennå. Hva er sannsynligheten for at det er så billig neste gang vi skal ha barn?

Skrevet

Rema skal ha tilbudet ut året, så da gidder jeg ikke hamstre enda ihvertfall ;)

Kiwi sier de alltid skal være billigst på bleier, så jeg tviler på at de blir førstemann til å sette opp prisene etter nyttår. Når noen fortsetter med de lave prisene må nesten de andre følge på, krigen om småbarnsfamiliene er viktig for matbutikkene..

Håper bare Pampers-bleiene blir like billige, ene datteren min tåler ikke Libero. Prøvde igjen nå siden de var så billige, men hun får utslett med en gang...

Skrevet

Pampers er billige hos coop har de reklamert med i aftenposten flere dager denne uka:-) 9,90 pr enkeltpakke sier de hvis man er coopmedlem (jeg tror det er større pakker regnet om til enkeltpakker, men det er jo ikke så farlig).

Skrevet

Rema har alltid sånne store esker med pampers billig. Vi kjøper bare der.

Skrevet

Nei, vi kjøper alltid 4-6 pakker i slengen, og har ikke kjøpt noen nye pakker siden bleiekrigen startet.

Skrevet

kjøpte 4 pakker pampers på rimi for to uker siden til 39,50kr!

I går var jeg innom kiwi og tenkte "Ja hvorfor ikke!" og gikk derfra med 4 liberopakker også:)

Ellers hamstrer jeg ikke;)

Skrevet

Nei, er i bleieavvenningsfasen her, så litt dumt å sitte med en haug bleiepakker uten bleiebarn;-)

Skrevet

Er nesten så jeg ønsker vi brukte papirbleier ;) Storebror har slutta med bleier og minstefrøkna bruker tøy.

Skrevet

Vet at kiwi skal holde tilbudet ut året så lurte på å bygge opp et lite lager av trusebleier hvertfall. Har ei på 2.5 som vi driver å pottetrener uten den helt store suksessen. Lykkes vi har vi alltids lillesøster i baktropp, hun blir vel neppe tørr på etpar år så får nok avsetning på bleiene.

Skrevet

Kjøpte 6 pakker forrige uke, men dette tilbudet skal vel vare en stund? Tenkte jeg kaskje skulle kjøpe inn et lite lager til babyen som kommer i desember...

Skrevet

pampers bleiene er like billige. På Rimi får du 120 bleier (2 pakker a 60 bleier) for 40 kr.

Pakkene virker dyrere, men det er fordi det er flere bleier i hver pakke

Skrevet

Nei hamstrer ikke, men handlet 4 pakker i slengen sist jeg var på kiwi. Det er jo enkelte som har tatt helt av med den hamstringen så vi andre må jo sørge for at vi hvertfall ikke går tomme!!

Kommer nok til å handle inn litt i slutten av året, men blir nok ikke ekstremt mange pakker uansett!

Skrevet

First price pakkene koster 4,90 nå, om det er noen av dere som bruker de. Har aldri brukt de selv, men jaggu skal jeg prøve dem :P

Skrevet

Hei

Vil bare informere alle som har nyfødte babyer at på Rimi betaler de DEG for å kjøpe str 1 newborn og det koster smitt og smule for str 2.

I dag jeg har jeg hamstret inn til ei venninne som venter snart og bor all far vei.

Jeg kjøpte 4pk Pampers NewBorn str 1 og 6 pk Pampers Newborn str 2.

Gjett hva jeg betalte!!! INGENTING! Men gjett hva som skjedde, jeg fikk litt over 18kr FRA butikken for å handle der.

Nå skal jeg forklare hvorfor:

Rimi gir dobbelt stempel nå pr pakke pampers man kjøper dvs hver andre pakke gratis, MEN de skanner bare et standard bleiekort som trekker fra kr 39,50 pr 2. pakke.

Newborn str 1 koster nå 9,60 pr pakke. For to pakker: 2x9,60 = 19,20. For den andre pakken scanner de et bleiekort. Da trekkes av kr 39,50!

Enkelt forklart:

2pk newborn str 1: 19,20

1 bleiekort: -39,50

Total Sum kr: -20,50

Altså man får kr 20,50 av Rimi for å shoppe newborn str 1

Newborn str 2 koster kr 23.75 pr pakke.

regnestykket blir da:

2pk newborn str 2: 47,50

1 bleiekort: -39,50

Total Sum kr: 8

Altså: 2 pk newborn str 2 koster 8kr, dvs 4kr pr pakke.

Og det mine damer og herrer; er faktisk billigere igjen enn Landlord!

MEN DETTE GJELDER KUN PAMPERS NEW BORN STR 1 OG 2

Skrevet

5 kr pr pakke for Landlord og Firstprice som varer ut året!

Neida, ser ikke noen grunn til å hamstre, det er lenge til 2011.

Bleier er jo faktisk billig..pga krigen!! Vi er heldige som kan tjene på denne krigen om markedsandeler.

Skrevet

Nei. Skal ikke Kiwi sin kampanje vare ut året da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...