Gå til innhold

hvor mange av deres 3 åringer har en bestevenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjelder ikke meg ,men en jeg pratet med i dag og un sier at hennes 3 åringf har bestevenn..okey tenker jeg men 3 år ??? er det ikke litt tidlig å få seg bestevenn?

jeg bare lurer ikke noe spydig ment

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har ei bestevenninne, de er 3,5 år og har vært bestevenninner i barnehagen i over ett år. Så det går nok ann ja!

Skrevet

Har en nevø som har en bestevenn, de henger ilag hver dag i barnehagen, og kommer på besøk med mødrene til hverandre.. Og nabojenta her har ei bestevennine, hun ble to i mars..

Så tidlig..? Nei.

Jeg hadde forsåvidt også en bestevenninne fra jeg var tre til vi begynte på hver vår skole.

Skrevet

3 åringen min er bestevenn med meg innimellom (og når jeg sier nei til noe så får jeg klar beskjed om at da er jeg ikke bestevennen hans lenger) og han er bestevenn med pappan sin noen ganger, og bestevenn med den ungen som tilfeldigvis sitter nærmest akkurat der og da, i barnehagen...Joda, min treåring har ikke bare en, men maaaange bestevenner:) ;P

Skrevet

Jenta mi på 4.5 år har en bestevenn som hun har hatt siden før hun ble 3, så ja det går fint det

Skrevet

De tre barna jeg har som er over 3 år hadde alle sammen en bestevenn da de var 3 år :)

Eldstemann på 9 år og nest eldste på 6,5 år har faktisk samme bestevenn enda. Er veldig trygt og godt tror jeg, å ha en venn de har lekt med nærmest hver eneste dag fra de var ca 2 år gamle. Når to barn finner hverandre på den måten fra de er så små tåler vennskapet også at de utvikler seg litt forskjellig, de kjenner hverandre så godt og godtar forkjellene også.

Har ei jente på 3,5 år også, og hun leker med den samme jenta i barnehagen hver eneste dag. De løper hverandre i møte om morgenen og leker sammen hele dagen, prater om hverandre hjemme og har et veldig godt vennskap. Når vi da bor bare 10 min kjøring fra hverandre og vet de kommer i samme klasse når de begynner på skolen er det godt for både liten og stor å se et sånt vennskap. De har lekt med hverandre fra de begynte i barnehagen som 1,5 åringer..

Så svaret er ja, det er absolutt mulig for 3-åringer å bli bestevenner!

Skrevet

Hun som blir 5 har had ei bestevenninne sia hun var 3år, 3åringen har noen bestevenner hun også, særlig en gutt som hun kaller kjæresten sin. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...