Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Det ligger mange klumper/hevelser rundt selve vaginahullet. Det er liksom vanskelig å komme frem med fingeren. Har kikket meg litt nedentil da jeg skal på GU i morgen og er blitt veldig bekymret! Enten er det så rart der etter forrige fødesel eller så er det noe som presser ned og det kommer derfor klumoer tytende ut av hullet... er ganske ubehagelig og.. Kan jo kanskje vere derfor jeg har så vondt under sex? Er snart 10 uker gravid..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Kan jo høres ut som om du har fremfall av skjedeveggen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 weee.. va gjør de med det??? Det er som at noe sperrer for selve hullet, og det er mange ruglete klumper i selve åpningen og rundt... ææsj..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 kanskje det er kjønsvorter? spør legen i morgen, de har sett det meste fra før så ikke noe å bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 det er ikke vorter... Det er heller ikke rectocele, fordi klumpene er på andre siden om noen forstår, altså ikke mot anus, men mot klitoris... Åh... blir deprimert av hele greia. Har heldigvis en mann som godtar at det er slik. Er veldig ung, og gla for at jeg ikke skal møte noen ny mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå