Gå til innhold

"Sting" i magen


nick_83

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er gravid med nummer 2. Husker ffra forrige graviditet at jeg fikk lett "sting" etter 6 mnd når jeg snudde meg brått i senga o.l. I natt våknet jeg med å ha skikkelig sting over hele halvdelen av magen- på høyre siden. Det var skikkelig vondt og det varte i en halv time. Lurer på om noen andre har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om dette. Jeg får lett "sting" når jeg går, samt når jeg snur meg for raskt i søvne. Har hatt dette siden 3-4 mnd, og har det hyppigst på høyre side fra magen og ned mot hoftekammen. Hadde ikke dette problemet i forrige svangerskap, men nå har dette svangerskapet generelt vært totalt annerledes enn det forrige. Fysioterapauten jeg går til sier at dette ikke er noe farlig- er kun sener/muskler som strekkes eller nerver som kommer i klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd flere ganger i under hele graviditeten nesten. Spes når jeg nyser/hoster og ved enkelte bevegelser. Ubehagelig, men ikke farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kjempe lett "sting". Tror nesten ikke jeg trenger å gå ut av døra mi en gang før de plopper opp på vær side av magen.. Men viss jeg stopper og prøve å dytte litt på han kan det gå over. Jeg får også ofte sting når jeg hoster og nyser.. Spesiellt ved nysing.. Har vært syk i ca en uke nå å føler jeg har hatt sting i ett sett.. "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var greit å lese, har også merket dette i det siste og visste ikke hva det var.. bare på den ene siden. Har også fått smertefulle kynnere i det siste, så trodde det hadde en sammenheng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...