Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 jeg trener for å komme ned til matchvekta etter fødselen (er vel strengt tatt kommet dit egentlig) så nå trener jeg fordi jeg er redd for å begynne å gå opp om jeg slutter. kan ikke si at jeg synes det er så himla gøy å trene. er greit når jeg er der,men kan ikke si at jeg går og gleder meg til å dra på trening. hvorfor trener du?synes du det er gøy å trene?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jepp Jeg begynte også å trene nå for å gå ned i vekt. Er nesten nede dit jeg vil, og har blitt helt hekta, og syns det er kjempe gøy!! Har trent to ganger idag ) Trener litt med personlig trener, og ellers på spinning, Zumba og div andre timer på Elexia.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Vil gå litt ned i vekt etter svangerskap og komme i bedre form. Synes ikke det er veldig gøy å trene, men det føles godt etterpå. Har nettopp meldt meg inn i treningssenteret med et års bindingstid så jeg skal holde på ihvertfall i et år. Så får vi se etter det.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Jeg liker å være aktiv, liker å kjenne at kroppen er sterk og liker å vite at jeg gjør noe for å ta vare på meg selv. Og ja, jeg liker å trene. Varierer veldig hva jeg gjør, men prøver å være aktiv minst 3 ganger i uka.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Av samme grunn som deg, rett og slett. Sånn bortsett fra at jeg ikke er helt fornøyd ennå. Skulle gjerne hatt magepølsa vekk, men det kommer vel etter hvert... Om det er gøy akkurat i det jeg holder på er jeg nå ikke så sikker på, men det er en fantastisk herlig følelse etter det er gjort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå