Gå til innhold

Trenger litt hjelp her!!


Engelen <3

Anbefalte innlegg

Går de fleste utifra første dag av siste mens når dere regner ut hvor langt dere er på vei?? Ifølge dette er jeg 6+6 uker i dag.... Men ifølge ukesindikator på clearblue test er det bare ca 3 uker siden unnfangelse.... Dette stemmer jo ikke overens.. Jeg vet ikke når jeg har hatt EL. Hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man regner vell utifra første dag av siste mens ja. Jeg tok også den testen når jeg var gravid..men den stemte ikke helt på meg. Den viste at jeg var lengre på vei enn det jeg var. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig litt godt å høre! Skal til tidlig UL neste uke når jeg er 7+6... Litt kjedelig hvis det er slik at jeg nesten er to uker kortere på vei enn det jeg tror med tanke på om jeg får se hjerte slå osv. Får vel bare vente å se! =)

Tutta: Når har du termin? Skal du på tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går IKKE ut i fra mens-start! Men det er fordi jeg VET at jeg har lengre sykluser enn 28 dager, jeg har mellom 30-35 dager. Og den uka jeg "vet" at befruktningen skjedde var i uke 3 etter jeg fikk mensen. Derfor legger jeg på en uke ekstra på terminkalkulatoren. Jeg vet selfvølgelig ikke akkurat hvilken dag EL faktisk skjedde på, men alle fysiske tegn viser at det var den 3. uka, derfor anser jeg meg selv et sted i uke 7 na. Og blir ikke overrasket på UL om jeg får flyttet termin hverken fram eller tilbake ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...