Gå til innhold

Pleier foreldrene å bli med i fireårs dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ha fireårsdag og tenkte å invitere noen av barna fra barnehageavdelingen. Ingen av dem har vært på besøk hos oss før. Er det vanlig at foreldrene blir med og er her hele bursdagen, eller er det vanlig at bare ungene kommer? Tenkte å invitere fire- og femåringene. Det er mulig vi også inviterer treåringene, men det er jeg ikke helt sikker på enda.

 

Hva er vanlig der du bor, med eller uten foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært med guttungen, hverken da han var 3 eller nå når han er 4.

Da vi feiret 4 årsdagen hans og inviterte alle de 17 på avdelingen hans + 2 på en annen avdeling vafr det en som hadde med pappan og en som hadde med mamman de første minuttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde fireårsdag forrige uke, ingen hadde foreldre som ble værende. han ene kom litt tidlig for å hente og ble da sittende og prate litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, slik var det da vårt eldste barn hadde fireårsdag også. Ei av mødrene var en liten stund, men resten bare leverte barna og dro. Den gang tenkte jeg meg faktisk ikke muligheten at noen foreldre kunne bli sittende hele tiden... Imidlertid var bursdagsbarnet vårt i en bursdag for ikke så lenge siden, og der ble nesten alle foreldrene sittende hele bursdagen...

 

Flere som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært vandt med å være med storesøster til nå i år når de ble 5 år. Og at andre foreldre er med når jeg inviterer. Kan være noen som henger seg på en annens foreldre om du forstår.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...