Potetstappe Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Tenkte å ha det til middag imorgen, vanligvis er det bretagne eller bernaisesaus vi bruker til, men jeg er såå lei av det! Dessuten elsker jeg saus og har lyst å prøve noe nytt! Så hvis du har en spennende oppskrift vil jeg gjerne ha den;)
Gjest Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Peppersaus, karrisaus, soppsaus, Tikka Masala, salsa, sweet and sour-saus, appelsinsaus og andre sauser jeg ikke kan komme på i farta
Tommage♀♂ Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Jeg pleier å steke rødløk, paprika, sukekrerter og babymais, så har jeg salt, pepper, soyasaus og litt søt soyasaus over. Steker i skyen fra kyllingfiletene da, med litt ekstra smør i. For fyldigere saus kan du helle fløte over og koke inn det siste minuttet. Ellers er det godt å steke løk og sopp også, og helle fløte over. Mmmmm...
Gjest mphs Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Jeg bruker mye forskjellig. Det jeg laget sist var en paprikasaus. 120 gram paprika i terninger 60 g mel 60 gram soft margarin 1 l kjøttkraft 1 dl fløte salt pepper Stek paprikaen til den er blank/mør. Ha på melet og bland inn. Ha på kraften og kok i ca.15 min. Kjør det med stavmikser. Ha i fløte og krydder og kjør den litt mer med stavmikseren. Dette er en stor oppskrift så del den opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå