Gå til innhold

6 dager siden jeg tok abort nå:( MEN er det normalt at det fremdeles gjør vondt? (litt ekle detaljer her...)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner det fremdeles i magen. Ikke når jeg sitter i ro men hvis jeg reiser meg og går.. Veldig vondt..

 

Syns også det er merkelig at det lukter så veldig.. Vet det er ekkelt men... Føler hele tiden jeg kjenner lukten av bæsj så jeg sjekker bleia hennes hele tiden.. Men har funnet ut at det er jo meg og det svarte blodet som lukter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri tatt abort, men regner med at reglene er det samme som for renselse...? Om det lukter vondt-vondt kanskje det er en infeksjon og du burde ta kontakt med sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgeig kommer jeg til å få det vondt for alltid! Det er det verste jeg noen gang har gjort, hadde ikke lyst i det hele tatt!

 

Men faen for et menneske du må være da 20.12 som faktisk ønsker et annet menneske vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa det kom til å blø i ca 2 uker.. Jeg reagerer mest på at det fremdeles gjør vondt der nede...

Men takk for et menneskelig svar foresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vt ikke om du tok medisinsk (tabletter) eller utskrapning, vet heller ikke om det spiller noen rolle. Jeg hadde medisinsk abort etter en MA og det var innmari vondt i ca 5 dager, så slapp det taket. Som rier nesten. Jeg blødde mye, men kjente aldri noe lukt annet enn "blodlukt". Ville nok tatt en telefon til gynekologisk for å sjekke, kan være noe er galt. Tror det skal blø friskt (selv om det er mørkt eller klumpete) og ikke lukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare mangle:)

 

Men du kan ta en telefon til de og beskrive symptomene. De kan avgjøre om du trenger å komme inn for en sjekk. En telefon for mye er bedre enn en for lite vet du.

 

Og når du spør om råd her så får du mest frekke svar fordi det er abort og fordi man kan være anonym....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk 20.53 og du med vampyrene ;)

 

jeg tenkte å ringe ja.. men er egentlig ikke så glad i å ringe og snakke med fremmede osv.. så utsetter det alltid hehehe..

 

tenkte at siden 1 av 3 kvinner har hatt en abort i Norge at det sikkert er noen her inne som vet noe om hva som er normalt eller har opplevd noe lignende ;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...