Gå til innhold

Vinterdressen jentungen skal bruke i vinter er for liten!! ...........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er de dressene i str egentlig???

 

Pleier alltid og kjøpe minst 1 str større enn hva gutten min bruker..Greit når de skal ha andre klær under også..Og jeg kjøper også på vintersalget om våren...

 

Håper du finner en ny en på salg da ivertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, i lengden er de normale i str., men fra skulder til skritt var den for kort! Eller, det kan jo også være at jentungen er veldig lang i livet:-D

Jeg kjøpte en størrelse større enn hun brukte, så det skulle være greit - men sånt kan skje når man ikke får prøvd på. Modellene kan være så forskjellige.

 

 

Får begynne jakten etter noe annet greit og rimelig.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger faktisk ikke reima og troll for at barna skal holde seg varme og tørre om høst/vinteren da!

 

Det finnes mange gode alternativer bla refleks, coop, name it og sikkert masse annet.

 

Vil dessuten anbefalle deg denne nettsiden; http://www.barnihagen.no

 

De har masse gode tilbud på vinterklær til barn.

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for link!

har hørt av en forhandler (som selger begge merker) at refleks skal være like gode som troll. tror jeg skal prøve det i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, du må virkelig ha problemer?

Sure fitte? Skaff deg bedre ordforråd vennen;)

 

Forøvrig har jeg ingenting imot noen av de nevnte merker. Kan gjerne gå for noe som er litt rimelig så lenge det er BRA! "Greit" vintertøy er ikke bra nok i mine øyne og jeg sparer heller andre steder enn på dresser og sko.

Og refleks har jeg prøvd og er langt fra fornøyd med. Her brukes det ikke som ekstradress engang.

 

Hilsen den sure fitta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...