Gå til innhold

Kva syns du om huset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24397990&sid=xz0361284571769729y

 

Det må sjølvsagt pussast opp, men har det potensiale? Vi har i tilfelle ca 1 mill å bruke på oppussing (dersom vi får det til prisantydning).

 

Nokon som vil vere så snille å legge dette på skravle for meg? På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Potensiale har det sikkert, men jeg liker ikke den type hus. Dårlige planløsninger, og byggeforskriftene for 40 år siden var noe helt annet enn nå, mange bygde husene sine selv, og spinket og sparte(renten lå gjerne opp mot 13-16%, så det var om å gjøre å ha minst mulig lån), noe som gjør at husene er skjeve, dårlig isolert og generelt sett dyre å kjøpe for å pusse opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potensialet er jo der uten tvil, men det vil kreve en veldig stor egeninnsats i tillegg. Jeg holder selv på å pusse opp mitt andre hus nå sammen med mannen min, og det er veldig krevende for familielivet og for forholdet... Så jeg vil råde dere til å sakke sammen først om dere er forberedt på hva all jobben huset krever vil gjøre med forholdet deres. Hvordan ville dere takle å må jobbe mange timer hver dag over lange perioder med huset, hvordan vil det gå ut over barne, har dere mange som kan hjelpe etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på med tilsvarende opppussing, og en mill er et spøtt i havet. Det er vanvittig med jobb, og det er vanvittig med penger. Det blir aldri ferdig for nå er vi tom for både tid og penger. Det tærer på og er et enormt slit. 70 talls bygging er ikke tingen å drive oppussing med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Fleire som har synspunkt? Evnt nokon som vil gjette på kva det vil koste å få dette huset oppgradert til dagens standard?

 

Og igjen; nokon som vil poste på skravle?

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...