Gå til innhold

Hva tjener du? Og hva jobber du med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, nå har jeg faktisk ikke helt peiling på åssen årslønna mi er nå.

Men er 22. Jobber som sikkerhetskontrollør på flyplass.

Og tjener 165 kr.i t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år, tjener 328.000,- og jobber som butikksjef i en liten butikk.

 

Hva du tjener som butikksjef kommer jo ann på størrelsen og omsetningen til butikken du jobber i. En butikksjef i en stor elektrisk butikk med 25 ansatte tjener ganske mye mer enn en som er butikksjef i en liten kiosk med 3 ansatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikksjefen her igjen ;)

 

Jeg har ansvar for den daglige driften av butikken, dvs bemanning, fakturering, varebestilling, varemottak, følge opp kampanjer, lokal annonsering, følge opp forpliktelser i forhold til senteret butikken ligger i, følge opp budjsettene (lønn, salg, forbruk, bruttofortjenste osv), og generelt forefallende arbeid (holde butikken ryddig, ren, riktige varer på riktig plass, sette ned og opp kanpanjevarer osv osv).

 

Det er mye jobb å være butikksjef.... Men det er gøy også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemmer egentlig lønnen selv, da jeg er selvstendig næringsdrivende. Men har lagt meg på 200 kr timen. Vet ikke årslønn helt, for det varierer jo med mengden arbeid.

 

38 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempespennende ut :) Jeg er jo veldig ung da. Kun 23 år, så jeg kan jo ikke forvente allverdens.

 

Men går jo ut med fagbrevet i Salg, Service og Sikkerhet. Jeg må bare få litt mer kunnskap i Office-pakken.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobbet som assisterende butikksjef da jeg var 23 år :)

 

Var vel 25 år da jeg fikk jobb som butikksjef, så du er ikke SÅ ung.. I den kjeden jeg jobber er det ganske mange unge butikksjefer, det er jo de som er villige til å jobbe. Det blir ofte kveldsarbeid, helgearbeid osv. Er noen syke jobber en selv for å ikke sprenge lønnsbudsjettene, og er det spesielt travelt må en inn en søndags formiddag for å ta papirarbeidet. Kommer det mange paller med varer klokka tre er det ikke lett å avslutte dagen klokka fire osv.

 

Så det ansettes ofte unge mennesker som er fulle av pågangsmot og arbeidslyst. Ulempen er stadige svangerskapspermisjoner da, men det er det visst verd ;)

 

Jeg er heldig som har en mann med veldig ryddige arbeidstider, det gir meg frihet til å jobbe som jeg vil. Jeg MÅ ikke gå klokka fire for å hente i barnehagen f.eks, det gjør mannen..

 

Lykke til videre!

 

Hilsen butikksjefen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...