Gå til innhold

Hva tjener du? Og hva jobber du med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, nå har jeg faktisk ikke helt peiling på åssen årslønna mi er nå.

Men er 22. Jobber som sikkerhetskontrollør på flyplass.

Og tjener 165 kr.i t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år, tjener 328.000,- og jobber som butikksjef i en liten butikk.

 

Hva du tjener som butikksjef kommer jo ann på størrelsen og omsetningen til butikken du jobber i. En butikksjef i en stor elektrisk butikk med 25 ansatte tjener ganske mye mer enn en som er butikksjef i en liten kiosk med 3 ansatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikksjefen her igjen ;)

 

Jeg har ansvar for den daglige driften av butikken, dvs bemanning, fakturering, varebestilling, varemottak, følge opp kampanjer, lokal annonsering, følge opp forpliktelser i forhold til senteret butikken ligger i, følge opp budjsettene (lønn, salg, forbruk, bruttofortjenste osv), og generelt forefallende arbeid (holde butikken ryddig, ren, riktige varer på riktig plass, sette ned og opp kanpanjevarer osv osv).

 

Det er mye jobb å være butikksjef.... Men det er gøy også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemmer egentlig lønnen selv, da jeg er selvstendig næringsdrivende. Men har lagt meg på 200 kr timen. Vet ikke årslønn helt, for det varierer jo med mengden arbeid.

 

38 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempespennende ut :) Jeg er jo veldig ung da. Kun 23 år, så jeg kan jo ikke forvente allverdens.

 

Men går jo ut med fagbrevet i Salg, Service og Sikkerhet. Jeg må bare få litt mer kunnskap i Office-pakken.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobbet som assisterende butikksjef da jeg var 23 år :)