Gå til innhold

Ikke velkomst sang men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

morsomme bordregler isteden? Er det rart?Ingen av oss liker å synge.

Tenkte å skrive ut bordregler på et fint ark,rulle ihop og binde et fint tau rundt og legge på plassene til folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja....

Hvorfor ha bordregler? Mulig noen leser og ler godt for seg selv, så sitter en person noen plasser bortenfor og forstår ikke hvorfor. Mens andre ler godt midt i hovedretten, vil noen igjen ikke gidde å lese bordreglene.

Synst det er harry jeg.

Toastmaster kan alltids ta en velkomstskål på brudeparets vegner, om dere ikke liker å ha sang. Synst gjestene skal ønsker velkommen iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...