Gå til innhold

Kan noen fortelle meg når jeg har termin kanskje?


GladOgGravid <3

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Var hos fastlegen min i dag, men siden det var prøverør, så var han usikkert på terminen min.. men trodde 19 Mai..

 

Så spørr dere, hva tror dere?

 

Siste mens 4 aug

Sprøytestart 13 aug

uttak 24 aug

Innsett 26 aug

 

Skal ikke på sykehuset før 19 oktober, og vil jo gjerne vite det før :))))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg fant en terminkalkulator på www.babyverden.no hvor du kan få regnet ut terminen etter befruktningsdag. Jeg la inn uttaksdagen som befruktningsdag, og fikk opp termin 22 mai. Hadde uttak 27 august, og det ser jo ut som det passer ganske bra med det legen din fant ut.

 

Jeg skal også på ultralyd 19 oktober:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - nei! I følge den kalkulatoren er jeg 4+5 i dag, og du har vel allerede sneket deg over i uke 5:-)

 

Er på riksen ja. Du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riksen her også.. :)

Leeeeenge til den UL.. Var visst lang kø.. :(

Tålmodighet er ikke min sterke side skjønner du! :P

Håper bare nurket holder seg fast!!! Småredd... MEN skal jo gå så bra dette ;) Positiv positiv positiv, hører du.. hehe...

 

Men syns likevel riksen er dårlige til å informere om videre som skjer osv, jeg må lese meg til mye og spørre dem hver gang.. Alt går så fort hver gang jeg er der! Trodde lixom at dem skulle infomere bedre, men kanskje bare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 33 dager igjen til ultralyd:-D (Prøver å være positiv;-))

Jeg synes det har vært greit med informasjon. Men jeg leste meg til en del før vi satte igang. Hadde også 4 AIH forsøk før IVF, og prossessen med kontroller og delvis medisiner er jo mye av det samme, så noe var jo "kjent".

Enig i at det går fort når man er der, men vi kan jo tenke at det er greit, for da får flere hjelp:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil høre hjerte slag snart jeg, hehe... Går sakte dette jo... :(

 

Første forsøk for meg, så jeg visste ikke noe.. Men spørr meg fram jeg, hehe.. Ordner seg alltid :)

Utrolig hvor mange som holder til på riksen, helt utrolig..

Men tenk så heldige vi er siden det faktisk finnes hjelp for oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte ja:-) Men nå er det noen dager mindre til ultralyd - hurraaaaa!

 

Har spurt jeg også, og brosjyra er gransket nøye lest:-) Men utrolig hvor fort man liksom "kan" litt om prosessen. Men det er mye jeg ikke bryr meg om å kunne eller vite. Virker som at mange har satt seg veldig detaljert inn i prosessen, og det orker ikke jeg. Hva jeg skal gjøre når og hvorfor det skal gjøres holder foreløpig:-) (nå hørtes jeg sikkert fryktelig uinteressert ut, men det er jeg absolutt ikke altså. Bryr meg bare ikke om å vite alt på spesialistnivå.)

 

Vi er jo litt uheldige som ikke får til selv, men veldig, veldig heldige som kan få hjelp! Det er jeg veldig takknemlig for:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...