Gå til innhold

Hvor mye koster det å fylle et hul til tannelegn??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilket hull i tannlegen tenkte du å fylle... :P

 

Jeg er usikker på priser, sjekk om tannlegen har nettside eller ring og sjekk priser. Noen går kanskje med på nedbetaling og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt konsultasjon på forhånd?

Da kan du regne med max 1000 kr. Sprøyte koster rundt 200 kr;), velg bort den da, så blir det billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg Annie 17.21.....

Så bra du aldri skriver for fort, slik at du glemmer en bokstav eller noe!!

 

Miss perfekt!!!!1!!!!!!

 

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer faktisk veldig ann på hvor hullet sitter og hvor stort det er...

 

Da jeg var hos tannlegen sist hadde jeg klart å få et hull mellom de to innerste jekslene. Det var et styr å gjøre noe med og det kostet 1600 kroner! Da kom jeg til tannlegen bare for å ta det hullet, første konsultasjonen med bilder osv hadde jeg allerede betalt for første gangen jeg var der, men siden det var et litt komplisert hull fikk jeg ny time for å gjøre noe med det.

 

Nå har jeg blitt flinkere med tanntråd og skyller munnen med flour flere ganger i uka, vil ikke ha en sånn runde til!

 

Et lite hull midt på tyggeflaten er mye billigere å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg også har hull.....

Er ett gammelt hull, men mistet fyllingen da jeg gikk gravid... Så må inn å fylle det igjen på nytt :-)

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 1721 her. Skjer faktisk veldig ofte at jeg skriver for fort så jeg mister en bokstav, spesielt her på bim (tror det er nettsiden). Det som plaget meg var "til" tannlegen.

 

Har mange skrivefeil selv, men akkurat den typen gramatiske feil takler jeg bare ikke. Blir det samme som å si at "jeg skal på legen/tannlegen". Faktisk veldig mange som sier slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...