Gå til innhold

Engangstønad


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har desverre ikke opparbeidet meg retten til foreldrepenger. Sendte søknad til nav for en uke siden med kopi av helsekort som sier jeg er 28 uker på vei. Fikk svar idag om at sakens behandlingstid er 2 mnd. Dette er jo veldig lenge. Noen som har erfaring med dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her...

bortsett fra at jeg fikk svar om at det tar 2 mnd å behandle søknaden 1 mnd etter at jeg hadde sendt den inn............

har sendt en mail og spurt om det går an å få litt fortgang, for det har jeg nemlig hørt at skal gå.. men... de har ikke svart enda.. ditt nav kontor er jo kjappe i forhold da, du kan jo prøve å sende en mail? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk samme beskjed. maste som en helt, det fikk fortgang i sakene:)

Men jeg møtte opp personlig på nav, og fikk de til å ringe og sjekke/purre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en saksbehandler på telefon i dag, for jeg skal nemlig søke i neste uke. Fikk da beskjed om at det tar to måneder å behandle saken. Det er visst standard. Men det er kortere enn for de som søker foreldrepenger, for de har visstnok tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart? Virkelig? Jeg synes ikke man hører om annet enn at NAV har varierende saksbehandlingstider. Om noen får dem senere enn NAVs 2mndr regel, så er det sikkert andre som får dem før. Det går sikkert ut på slikt som det enkeltes kontors arbeidsmengder og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...