Lykkeligmamma:) Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei igjen Så godt å høre at alt så bra ut på tidlig ul hos dere begge Jeg var selv på min andre ul idag, å så et voksende lite embryo og et hjerte som banke så bra:) Var godt å få en ny bekreftelse. Var veldig nervøs. Siden jeg på ul nr 2 sist fikk vite at jeg hadde en MA. Å nå har jeg ikke vært på ul siden i Uke 6, hvor vi så et hjerte slå. Nå kan jeg endelig slappe mer av Siden alt ser så bra ut mente legen at jeg ikke trenger ny ul før den ordinøre i Uke 18. Hvis jeg selv ikke ville, eller noe gjorde til at jeg senere ønsket det. Jeg har jo litt lyst på en om tre ukers tid, eller mer. Samboeren min har ikke vært med på ul enda, pga han er mye bortreist på jobb. Så vi får se, om det blir en ul før Uke 18. Håper alt er bra med dere Her er formen upåklagelig Klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142324603-s%C3%A5-et-bittelite-hjerte-banke-p%C3%A5-ul-idag-lykke/page/2/#findComment-142404747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente_80 Skrevet 6. oktober 2010 #27 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så hærlig!!!! Svært som dere er på UL'er da...? Jeg skal ikke ha noe nå før den ordinære..... men skal bestille en privat om et par uker, da min kjære gikk glipp av den første. Men det var jo ikke så mye å se heller Annet enn at det var liv! Så håper at det er litt bevegelse om et par ukers tid, så vi får kooosa oss me bilder osv. Og ja, jeg skal på gyn på føden (eller hva det nå var legen sa) i løpet av 2. trimester, for å sjekke cervix. Det er vel livmorhalsen.. hehe For som rosene_85 nevnte så kunne vel den åpne seg? Så vidt jeg husker.. jeje, ellers er alt stråååålende og formen er fortsatt upåklagelig. MEn det begynner å bli vanskelig å gjemme seg for "tørste" venner i helgene.. hm...... blir jo 8 uker på søndag, men vil helst holde meg så lenge som mulig... Ha en fin dag, jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142324603-s%C3%A5-et-bittelite-hjerte-banke-p%C3%A5-ul-idag-lykke/page/2/#findComment-142405736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligmamma:) Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fikk jeg bekjed om hyppige ul før jeg ble gravid. Hver 3-4 uke hvertfall. Så er ikke noe jeg selv har valgt Men har kun vært på to stk da. En i Uke 6 og nå i Uke 10 Var godt å se alt var bra igår.. siden jeg ikke kom lengre enn til midten av Uke 7 sist Men legen sa nå at siden alt ser så bra ut, og livmora mi vokser som normalt så trengte jeg ikke ny ul før Uke 18. Å da skal jeg på fosterdiagnostikk .. spes ul For å se etter mulige avvik hos babyen eller slike ting. Så d blir spennende Men, jeg lurer på om jeg vil ha en før det.. samboeren min som ofte er bortreist med jobb har heller ikke fått vært med på ul, så har lyst å ha han med meg oxo:) Legen sa igår at etter Uke 24, får jeg hyppigere ul. Enten hver uke, eller annenhver, for det er fare for plassmangel. Å fordi man sikkert vil sjekke livmorhalsen ja, og følge med på om babyen har nok plass til å snu seg og diverse etterhvert. Blir en spennende tid fremover Ja, det å skjule seg for tørste venner er ikke lett. Jeg drakk alkofri vin et par fester jeg.. Nytter ikke at jeg kommer m pencilin unnskyldning eller at jeg er sliten, etc.. de kjenner meg bedre enn det Ha en fin dag du åå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142324603-s%C3%A5-et-bittelite-hjerte-banke-p%C3%A5-ul-idag-lykke/page/2/#findComment-142406962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå