Gå til innhold

Skal jeg legge noen kort på deg? (Tarotkort)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare for gøy.

 

Ganske nye kort, så prøver å bli kjent med dem.

 

Trenger din fødselsdato og et spm.

 

Klem fra foreløpig anonym:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, prøv meg :) hehe

 

fødselsdato: 26.08.87

 

spørsmål: får du sett i kortene dine om jeg kommer til å føde før termin denne gangen?

 

(veit ikke helt om det er noe man kan se der, har aldri blitt spådd i tarot før..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er født 01.09. 79

Vil jeg få en bedre jobb når jeg skal ut i jobb igjen etter permisjon?

 

Og kan du se om vi kommer til å selge/flytte, evt når?

 

på forhånd tusen takk!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

jeg er født 24.01.93

 

Klarer jeg å fullføre skolen?

 

Blir det slutt mellom meg og kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.November

 

Det foregår enormt mye i mitt liv for tiden, og jeg tenkte jeg da kunne spørre om dette.

 

Jobb og karriere. Hvordan ser dette ut fremover? Vil planene mine fungere?

 

Familie. Hvordan ser dette ut?

 

Kjærlighet. Hva skjer her fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26.08.87

 

Kan se, får en følelse av at du må gå over jeg. Men ikke mer enn et par dager:)

 

La også et kort, og da får jeg en følelse av at du venter, men at du samtidig føler at ting har gått veldig fort? Du er avslappet, men likevel undrer du mye over alt som nå settes i sving. Føler du er en drømmer?

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.06.84

 

Jeg lurer på om det er noe med hormonene dine, tror du kommer til å få noe medikamenter, og at du kommer til å ha god effekt av dem.

 

Du føler deg trygg på alt som skjer rundt deg, men samtidig er du sårbar og usikker, du ønsker å fremstå som en sterk og selvstendig person, men innvendig er du som en skjør kvist

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.09.79

 

Ang jobben din tror jeg ikke det skjer noe nytt med det første, tror nok du må forberede deg for en god stund der du er nå:)

Men føler ikke det er så ille? Føler det er folk du trives med, og at det er godt miljø? Du må ha tålmodighet, og kanskje du må komme deg litt ut av skallet, føler du fremstår som litt "svakere" enn du egentlig er, føler ikke du er så flink til å stå opp for deg selv. At du er en som lett vippes av pinnen. Du må finne frem det beste i deg, for det kan jeg merke er der! Du vil også få muligheten til en ny jobb etter hvert. men ha tålmodighet!

 

Ang hus,njaa, tror det vil skje noe ganske snart, men vanskelig å si noe konkret. Kanskje det er noen små forandringer som må gjøres først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)håper du kan spå meg:) jeg er født 09 01 1981. har et barn.vil jeg få flere barn?hva med helsa mi?og er barnefaren den rette eller ser du en ny mann som kommer inn i mitt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24.01.93

 

Jeg tror du kan om du vil. Har du ingen som "presser" deg? Føler du at du er alene om det meste? Føler egentlig at du kan være litt lat, at du er mer opptatt av å "henge" med vennene dine, enn å konsentrere deg om skolen. Det er faktisk på tide å tenke litt fremover!!

Vet ikke om du allerede nå har "lagt" deg ned for å tenke? At du har blokkert alt rundt deg og føler du ikke har noe å kjempe videre for?

 

Ang kjærligheten, har det vært noen missforståelser i det siste? Føler dere har mye å være takknemmelige for i forholdet, men at dere ikke vet helt hvordan dere skal bruke det. Føler du kaster vekk for mye av det gode dere har, til å fokusere på det negative.Se rundt dere, mulighetene er der hvert fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...