Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Skal på jentetur til Riga neste helg og lurer på om noen her inne har vært der? Hvor er det bra shopping? Hva er billig å shoppe der? Vet dere om bra spa å anbefale? osv osv osv. Alle tips mottas med takk ;-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jeg var i Riga i fjor sommer:) Spa anbefaler jeg at dere tar i Jurmala-nabobyen til Riga. Tar ca halvtime med taxi. Ellers er det flere hotel som har spa:) Google det litt på nettet så finner du det ut:) Shopping, da bør dere få med dere gamlebyen, markedene der er bra! Ellers handlet jeg MASSE klær på NewYorker på torget i gamlebyen(ved frihetsmonumentet). vi bodde på dette hotellet: http://no.hotels.com/hotel/details.html?reviewOrder=date_newest_first&tab=description&hotelId=193532&validate=false Ellers shoppet jeg ikke mye, så kan ikke hjelpe deg der. God tur, kos dere MASSE, jeg er missunnelig!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2010 Det er samme hotellet som vi skal bo på :-) Har bestilt executive rom så det er litt større enn de vanlige rommene. Er jo så billig med hotel der :-) Var du på spa på hotellet? Har lest en del om Jurmala ja, men får se om vi tar turen dit eller om vi tar spa i Riga. Gleder meg sykt mye ja :-)
jentaK Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Du kan ta en tur til noen kjøpingsentrer f.x Alfa, Domina. Så er det en stor Zoo i Riga hvis du er interesert i det. En spiseplas med liten lekeland LIDO, der er ganske god mat og billig;)
Studine mevik Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Vi spilte forespilling i riga for noen år siden. Ble ikke mye tid til shopping, men det er ihvertfall veldig hyggelig å gå på shopping i gamlebyen. Det er også mange fine litt bortgjemte kafeer og restauranter i gamlebyen samt endel bra utesteder for de som er opptatt av det(med billig drikke sammenlignet med Norge) Kos deg masse og pass på verdisakene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå