kaffeplante Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Jeg skal mest sannsynlig settes igang med en ballong der oppe....eventuelt sette gele etterhvert... Dere med erfaring; går det an å si noe om hvor lang tid det tar før man er i gang liksom????Vil jeg legges inn når jeg kommer og skal sette inn ballongen eller skal jeg dra hjem igjen?
kaffeplante Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2010 Ingen flergangsfødende her med den type erfaring å dele?????
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 http://www.unn.no/category18970.html Jeg ble igangsatt med gele om kvelden. tanken var at jeg skulle få dra hjem etterpå siden jeg var avært umoden og gelen sjeldent virker på første dose. men fikk rier og ble derfor innlagt ved fødeavd fikk en runde gele til dagen etter. barnet var ikke fester, derfor uaktuelt å ta vannet hos meg. Fødte på den tredje dagen, hadde da riefremmende drypp. Igangsatte fødsler er som andre fødsler; håpløst uforutsigbare. når skal du settes igang? Er du over termin?
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg skal snart bli igangsatt med ballongkateter. da kommer jeg om morgenen og får reise hjem igjen til dagen etter. om dette ikke funker skulle de prøve med tabletter oppi skjeden, iog da blir jeg lagt inn pga disse skal virke en stund, så man blir sengeliggende :-)
kaffeplante Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 takk for svar:) Jeg skal settes igang 1 uke før termin dersom jeg vil det når den dagen kommer.Mandagen om 1,5 uke. Tenkte meg at det ville være uforutsigbart også å setttes i gang ja.Tenkte bare kjekt å vite om jeg skal bli på sykehuset fra ballongkateteret settes liskom....
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Du kan også søke opp gamle tråder om igangsetting siden responsen ikke var så voldsomt. Er et tema som blir regelmessig diskutert så ligger nok masse info i gamle tråder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå