Gå til innhold

noen STJAL skoene til minsten på HELSESTASJONEN


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

Samboeren min var på 2 årskontroll i dag med gutten vår. Der står det så fint at vi må sette skoene på gangen fordi ungene ikke vil bli våt. han satt sine og gutten sine sko fint i fra seg som alle de andre hadde gjort. når han en time etterpå skulle ta på seg skoene var de borte vekk. utrolig lusent gjort. stakkars gutten var jo helt i fra seg for skoene hans var borte. ikke var det billige sko heller. var viking goretex sko. som nye koster 600 kr eller noe. skikkelig skikkelig surt....

 

de på helse stasjonen skulle ringe opp alle som hadde vært på kontroll frem til da.. men spørs vel om vi ser de skoene igjen. ARG ARG ARG

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noe lignende på helsestasjonen også. Da vi skulle gå etter kontrollen så jeg at noen hadde snoket i vogna, ting lå ikke slik jeg hadde lagt de, og skjerfet mitt var vekk. Veldig skuffende med de skoene da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så utrolig frekke! Når jeg er med ungene i svømmehallen eller på treningstudioet så tar jeg med meg sko og evnt jakker og henger i skapet mitt. For noen år siden stjal noen skoene mine mens jeg var på poliklinikk på sykehuset, jeg satte fra meg sko og ting uten veske i et rom ved røntgen og da jeg kom ut var mine splitter nye nike joggesko sportløst forsvunnet:(

 

Jeg fikk heldigvis sykehuset til og dekke tapet for meg da de mente det ikke burde skjedd, men jeg måtte dra hjem med bare skoovertrekk på føttene og dere kan jo tenke dere hvordan folk glante på bussen.

 

Jeg ville faktisk anmeldt at noen tok skoene til barnet ditt på helsestasjonen, eller hørt om dere kunne få dem dekt på reiseforsikringen ettersom dere var utenfor hjemmet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrulig hvor frekke folk kan være!

Jeg ville gått på for å få dekt tapet av Helsestasjonen, iallefall når det står at du må ta av fottøy og hvis det ikke er mulighet til å få låst det inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje jeg må gjøre det. de skulle heldigvis henge opp en lapp om at folk måtte ta med seg skoene osv inn til timen.. pga at folk stjal..

 

utrolig irriterende altså. men men. jeg er glad han ikke hadde vinterskoene på seg. Eller de elskede støvlene hans.. ;) han elsker støvlene sine og hadde vært sønderknust om de ble borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...