Gå til innhold

kuler i brystet, som i brystkreft


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor store er disse kulene? ligger de løst til, rett under huden på en måte? har jo mye kjertler i brystene, så er det ikke vanskelig å vite hva som er kjertler og hva som kan være en kul? hvordan kjenner dere etter? er det lett å kjenne de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan minne om en ert eller en liten stein. De sitter fast og man klarer ikke flytte på dem. Det er oftest ikke vondt.

Man skal kjenne etter med flat hånd, søk på google så får du opp sider der det står hvordan du skal gjøre det. Anbefalt å gjøre det i dusjen.

 

Gjør det til en rutine, så blir det lett å kjenne når man er kjent med brystene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...