Gå til innhold

Hvorfor i huleste lager de lommer på barnebukser???


It's all about me

Anbefalte innlegg

Så lenge de er så små at de ikke har egen lommebok eller mobil trenger de jo ikke lommer.

Det eneste som havner i lommene er stein og sand......og ja der har vi problemet.

Hadde jeg tatt vara på all sanden jeg heller ut av lommene til ungene hadde jeg snart kunnet kjøpt meg sandkasse og fylt den opp gratis.

Vurderer å sy dem igjen, men gidder jeg det da....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha Mor Løvehjerte ;)

 

Jeg har også lurt på dette men kan av erfaring si at lommene skal brukes til kinderegglekene, små legomenn eller steiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, det er fint noe sånt som kan skje her i huset også. Ikke vinkorker for vin drikker vi sjeldent, men frøkna kan fint finne noe annet spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi vi voksne skal ha noe å ergre oss over!

og fordi det er kjempegøy å putte ting i lomma.... som havner i vaskemaskinen... osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnebukser skal ha lommer, men dameskjørt skal ikke ha det. For vi trenger ikke å bære på noe så viktig som sand og vinkorker og sneglehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene syns jo det er kjempegøy med lommer! Jeg må sjekke lommene i buksene til mannen min og jeg, så da kan jeg liksågodt sjekke alle lommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lommer så gøy at i mangel på bedre ting blir de fylt med stein og sand.

Og det er nettopp fordi de er så gøy at jeg ikke har hjerte til å sy de igjen. Sukk.

Men på nye bukser derimot, der aner de jo ikke om det skal være lommer eller ikke, mohahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...