Gå til innhold

Jeg ligger med min leges mann...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og nå vil han velge meg og gå fra henne. Jeg er da redd for at hun kommer til å finne ut hvem jeg er...Vi har til nå hatt en veldig bra forhold, hun er en kjempeflink lege for både meg og barnet mitt som også går der.Hvis hun finner ut at det er meg, kan hun da nekte meg videre behandling? Det er vanskelig å få seg fastlege i området vi bor i, derfor frykter jeg nettopp dette...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... bytt lege, du vil vel ikke gå til henne noe mer nå som du overtar mannen hennes?

 

Seriøst... Hvordan skal du forholde deg til svangerskapsoppfølging når du er gravid med hans barn, ta GU der, hva som helst?

 

Blir for klamt... Ikke noe å gjøre med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan hun nekte så lenge det finnes alternativer. Hvis hun finner det ut, tror du hun vil være i stand til å være dyktig og profesjonell? Det synes jeg er mye forlangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, du er jo et troll:) Om du er så bekymret for legebehandlingen din ville du jo aldri vært så dum at du lå med hennes mann. Det finnes da ikke så teite mennesker?

 

Og om du ikke er troll, så syns jeg egentlig du bare kan ha det så godt som ligger med gifte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte FANTASERT om å ligge med legen min, men det kunne ikke falle meg inn (tror jeg ...) å gjøre det i virkeligheten. Spesielt ikke fordi jeg egentlig har det bra med min egen mann. Selv om noen ønsker litt mer spenning i livet, er gresset sjelden noe grønnere på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke gå til angrep på deg, rett og slett fordi jeg ikke ønsker å si noe jeg angrer på. For jeg har null respekt for de som er utro.

MEN, om du ikke har såpass med respekt for henne at du klarte å holde deg unna mannen hennes, vis henne ihvertfall den respekten at du bytter fastlege. La henne slippe å måtte forholde seg til deg noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi har jo sannsynligvis ikke vært kjent for henne som andre enn pasienten hennes før, derfor burde hun vel være i stand til å fortsette å bahandle henne som en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer nok til å flytte fra bygda. Det ville jeg gjort - søkt meg en legestilling i Alta eller lignende. Jeg ville ikke under noen omstendighet ha målt SF-målene på min manns elskerinne. Men kan jo være at det hele bare er tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er en oppdiktet historie.

 

Men til problemstillingen:

Klart hun får vite hvem den nye kjæresten til mannen er!

Det vil bli vanskelig for alle parter å fortsette lege/pasient-forholdet, så her må pasienten bytte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...