Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 veit ikke helt hva jeg skal kalle det.... men.. jeg er ihvertfall snart 35 fullgåtte uker på vei.. Og jeg får noen smerter som kjennes ut som menssmerter og så etterhvert kjenner jeg det også i korsryggen og da sitter det på en måte som et "belte" rundt i den høyden.. (litt vanskelig å forklare, men håper noen der ute skjønner..) dette har jeg daglig nå.. først bare på kvelden, jeg har det fortsatt mest da men nå kommer det gjennom hele dagen i tillegg.... det er ikke sånn skikkelig vondt, men ubehagelig... noen som veit hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 kan være kroppen din som bygger seg opp mer og mer mot fødsel.. men kan enda ta tid før du vil føde.. er du førstegangsfødende? hadde vondt i ryggen og magen i ca 2 måneder før min første unge kom.. var på legevakta og sykehuset flere ganger. fikk bare beskjed om å ta det med to..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 ok.. ja det er sikkert bare det.. hehe.. nei jeg er 2. gangs, men jeg kan bare ikke huske noe sånt fra første gangen...... hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå