Gå til innhold

Noen som fryser ned døde husdyr og tiner dem opp igjen for å kose litt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.

 

Men siden du nevner det..... jeg har en kanin og en hamster liggende i fryseren. Kanskje jeg skal prøve det du spør om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har fryseren full av 5 hamstere, 3 katter og 1 hund. Hesten var dessverre for stor. Så han har fått vanlig grav i hagen. Tar de opp på omgang for litt kos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør. Eller, hadde de til tining på kjøkkenbenken, men mannen min trodde det var middagen som skulle på grillen den dagen. Tenkte ikke over det før etter vi hadde spist, men da kom jeg på at jeg hadde ikke handla kjøtt i butikken. Litt trist da jeg oppdaget det, men gjort er gjort, og spist er spist. Godt var det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, har fryseren full av 5 hamstere, 3 katter og 1 hund. Hesten var dessverre for stor. Så han har fått vanlig grav i hagen. Tar de opp på omgang for litt kos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør dette stadig vekk med katten min Oluf.

Putter han tilbake når det begynner å dryppe av han, da er det nemlig like før lukta kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har gjort det siden jeg var liten faktisk!

Eneste problemet er at etter katten vår ble påkjørt for et års tid siden så ble det så dårlig plassi frysern på 400 liter at vi måtte kjøpe ny.

 

Og forresten 15:31:

Hesten kunne dere da ha stoppa ut og satt gjenger på og brukt den som gyngehest! Gjenvinning er tingen... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at HI har fått så mye idiotiske svar er vel rett og slett fordi det ikke kan være seriøst :-)

Jeg også er veldig glad i dyr, jeg har faktisk ikke vært uten katt mer enn kanskje ett år sammenhengende siden jeg var liten, så ikke ta meg seriøst her ihvertfall :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstoppa dyr har jo lagt i fryseren først da... og det er jo noen som koser med utstoppa dyr... så på en måte kan man jo si det ikke er så uvanlig. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...