5pp-håper<3 Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Da har jeg åpnet butikken min, og lurer på om noen vil ta en titt? send gjerne PM for feedback vil også gjerne høre hvilken varer dere kunne tenkt at jeg hadde for salg www.lillespire.no på forhånd, Tusen takk )
5pp-håper<3 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2010 selger forresten ut et parti med graviditetstest strimmel til 4kr stk kun et begrenset antal, så første mann til mølla
Lille diamant Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Kjempe fin butikk! Kjøpte likegodt noen tester jeg ;o) likte også utseendet på sidene veldig godt, nydelige farger og veldig innbydende må jeg si! Blir spennende å kikke innom fremover Lykke til!
5pp-håper<3 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2010 Tuuuusen takk ) kjempe koselig å høre har vært så nervøs siden jeg er ganske fersk på dette området nye produkter kommer hele tiden, så er bare å kikke innom å se om det er kommet noe nytt å spennende skal føre clearblue og andre tester, men ting tar tid fra fabrikkene, så disse er jeg ikke kommet i gang med enda, men det kommer ordren din er allerede sendt lykke til med prøving og testing klem
Lille diamant Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Takk for det Spennende at du skal selge clearblue, veldig greit å kjøpe litt av hver..hehe. Hvor sensitive er teststrimlene dine forresten? Bare sånn at jeg vet når jeg kan teste )
-trollemor- Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 du har laget en flott nettside, liker den veldig godt! Masse lykke til! Kommer nok til å følge med, du får komme med påminnelser her inne når du har f¨ått mer varer ;-)
5pp-håper<3 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2010 så utrolig kjekt å høre at dere liker butikken ) sitter stor pris på tilbakemeldingene fra dere den strimmelen har en følsomhet på 25mIU skal komme med påminnelser
Har en herlig gutt:) Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 Kjempe flott side og nettsted:) Kommer til å titte innom titt og ofte;) Hva mere har du tenkt til å selge? Kommer nok inn som kunde etterhvert:D
Har en herlig gutt:) Skrevet 15. september 2010 #11 Skrevet 15. september 2010 Forresten babywatcher og kosttilskudd osv hadde jo vært flott:D Jeg er elendig på å huske nettsteder, så utrolig flott navn du har, det satt med engang:D
5pp-håper<3 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2010 tusen takk for positiv tilbakemelding )) har faktisk ikke tenkt på babywatcher å sånn, supert tips holder på å få flere leverandører, men ting tar tid Venter på svar fra clearblue, så når jeg får den så kommer de produktene i butikken også
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. september 2010 #13 Skrevet 17. september 2010 hei :-) må bare si at du var superrask på levering!
5pp-håper<3 Skrevet 18. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 18. september 2010 Takk for det Viktig å få varene raskt nr man sitter hjemme å venter utålmodig på testene vet hvordan det er, da jeg har vært litt av en testoman selv:p hehe.
3barns-mamma <3 Skrevet 20. september 2010 #17 Skrevet 20. september 2010 Kjempefin butikk ) Også så utrolig billge tester da selvom jeg er gravid og ikke trenger det nå lenger men har anbefalt siden din til mange av mine venninner som er prøvere Så flott at du selger så masse Avent produkter har bestilt en god del hos deg i dag Ser du får inn nye produkter hele tiden, så jeg er ofte innom å kikker Kanskje du kunne solgt noe mer hudpleieprodukter som fks kremer mot strekkmerker? og gjerne noe baby salver eller noe sånn? Lykke til videre med salg og butikk
5pp-håper<3 Skrevet 21. september 2010 Forfatter #18 Skrevet 21. september 2010 Tusen takk for det Jeg har tenkt tanken selv om å føre litt hudpleieprodukter, men det vanskelige er jo å få grossister til dette... Har kontakt med noen, men ting tar jo laaang tid sorry for at jeg tar litt tid før jeg får svart på trådene her, men er så mye å gjøre i butikken hele tiden at jeg får bare tid å titte innom her av og til Takk for at du anbefaler butikken min til dine venner setter jeg veeeeldig stooor pris på
5pp-håper<3 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #19 Skrevet 23. september 2010 Da var det desverre tomt for strimmeltester får inn nye, men siden de i fabrikken er på ferie så kan dette ta en stund Men har nå begynt å føre Bionexia stav tester disse har en følsomhet på 20mIU og er av god kvalitet til en billig penge Har også en del tilbud på avent produkter Vet fremdeles ikke når jeg får inn clearblue, men skal holde dere oppdatert når dette kommer oxo www.lillespire.no
5pp-håper<3 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #20 Skrevet 30. september 2010 litt oppdatering ang butikken vi får inn en type graviditetstest som heter bionexia, som har en følsomhet på 20mIU dette er en god test som jeg selv har brukt mange ganger og vært veldig fornøyd med ellers har vi nå en rekke tilbud på nesten alle Avent produktene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå