Gå til innhold

Slå den a jenter!??!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dager innimellom hvor jeg har helt sykt sug etter mat og søtsaker, og i dag r definitivt en slik dag!!

 

Jeg sto opp kl 10 i dag og har siden da spist 6 brødskiver med nugatti, to hele frossenpizza, 1,5 liter cola og nå spiser jeg sjokoladekake (har baket en langpanne kake, og har nesten spist halvparten). På slike dager blir jeg ikke mett, jeg kan spise enorme mengder!

 

Godt det er langt mellom dagene, hvis ikke hadde jeg sikkert vært sykt feit ;-)

 

Flere periode-storspisere her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAA!!

 

Til min store fortvilelse! Hehe.. Men det går så opp og ned..spiser nesten ingenting eller altfor mye.. Enten masse matlyst eller ingen overhodet. Ække så enkelt. Hehe..

 

På rette dagen tar jeg glatt en 5-6 brødskiver til frokost, gjerne i toastjern for å gjøre det enda mere usunt! :P Og to "voksne" porsjoner middag, i motsetning til vanlig, da spiser jeg knapt en halv. For ikke å glemme desserten, colaen, all kaffien med sukker og melk..snop.. Og innimellom så må jeg jo spise litt grønnsaker og frukt da, bare for at det skal føles litt bedre :P

 

Hihi...matvrak ja? Nei....har jeg aldri vært..*kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... HI her. Jeg er langt fra feit, 178 cm og 60 kilo. Jeg er godt trent, trener daglig, men jeg har noen få sånne dager i året hvor jeg tyller innpå masse dritt hele dagen ;-)

 

Det er ikke så vaskelig; 6 brødskiver til frokost kl 10, 2 pizza og cola kl 12 også sjokoladekake og kaffe kl 13....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ha mensen da? Da blir ihvertfall jeg ekstra fysen...

 

Kan anbefale å ete f.eks 200 gram biff fremfor alle karbohydratene, skal love at du blir mer mett av det... Kan sikkert toppe det med en nugattiskive, sånn for syns skyld... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

60 kilo fordelt på 178 cm var da veldig lite, eller er det bare meg som syns det?

Kaskje du rett og slett er underernært og hjernen din setter igang slik frotsebehov for å få i kroppen litt kalorier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt så gjør ikke jeg det heller! Pleier å spise et knekkebrød til frokost, en porsjon havregrøt til lunsj, normal middag også noe frukt (mye frukt og grønt i løpet av dagen), kanskje et knekkebrød på kvelden...

Jeg spiser vanligvis lite, ofte og veldig sundt, så det ER helt sykt at jeg klarer å få i meg det jeg gjør i dag....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...